My Makeup Lookbook 13/15

My Makeup Lookbook is mijn versie van een wekelijks verslagje, maar dan totaal gericht op makeup! Elke dag van de week leg ik mijn makeup vast, om dit op zondag met jullie te delen! Zo kunnen jullie inspiratie opdoen voor de komende week en spoor ik mezelf aan om elke dag een unieke look te creëeren. Win win! Ik vergat deze week weer eens om foto’s te maken van een paar dagen… Maar ik droeg wel weer eens eyeliner na bijna twee weken, wel even wennen! Ook heb ik de lay-out van mijn Lookbook iets veranderd zodat het makkelijker is om snel te ien wat mijn makeup van de dag was. Ik hoop dat het bevalt! 😉


Maandag

Ik zal alvast verklappen dat ik deze week een heel erg moeilijk leven had 😉 Maandag begon met een paar presentaties, veel luisteren dus! Gelukkig was het maar 1,5 uur lang en zijn we daarna met een groepje wat gaan drinken bij het koffietentje in mijn gebouw. Gezellig! ’s Middags was eigenlijk nog leuker: de studievereniging organiseerde een multiculturele activiteit voor Farmacie en CPS, waarbij we met een groep van ongeveer 20/30 man gingen koken uit verschillende culturen. Veel mensen van CPS waren er niet, maar het is ook leuk om meer mensen van Farmacie te leren kennen! En er was heel erg veel eten, mjumm! Het was een gezellige middag en ik zat propvol, haha! Helaas ben ik met mijn stomme hoofd vergeten foto’s te maken van mijn makeup… Gelukkig was het een nude look die voornamelijk bestond uit mascara, MAC Creme Cup en bruine oogschaduw!

Dinsdag

image
image

Ogen – ELF – Cream Eyeliner in de kleur Black,  en L’Oréal Miss Manga Punky mascara

Lippen – Essence – I Love Cake Pop

Deze week waren er 4 dagen ingepland voor een experiment wat we moesten doen, maar we waren verdeeld in 3 groepen en hoefden dus maar 2 van de 4 aanwezig te zijn. Mijn dagen waren op woensdag en donderdag, dus ik was op dinsdag en vrijdag lekker vrij! Ik bereidde me wat voor op het experiment door wat dingen op te schrijven in mijn labboek, maar was daar al veel sneller mee klaar dan verwacht en heb de rest van de dag Netflix gekeken, oeps! 😉 Ook nam ik de tijd om me wat op te maken; na ongeveer anderhalve week met alleen mascara besloot ik vandaag mijn eyeliner er weer bij e pakken. Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk veel fijner ben gaan vinden om alleen mascara te dragen. Gek he, hoe snel dat kan veranderen!
image

Woensdag

image
image

Ogen – warm camel bruin op ooglid, donkerbruin in de crease/onder mijn oog, ELF Cream Eyeliner in Black en L’Oréal Miss Manga Punky mascara
Lippen – Catrice Lippenbalsem met een kleurtje

Dag 1 van ons experiment! Een paar weken geleden deden we al een soortgelijk experiment als oefening voor ‘het echte werk’, want deze keer moesten we alles zelf doen! Erg leuk, want dit zijn de dingen die ik later ook graag wil gaan doen. We werkten met tumorcellen en twee verschillende soorten medicijnen, en keken welk medicijn/combinatie van medicijnen het beste werkte. Helaas hoort bij dit experiment een hele lange wachttijd, en ik haat wachten. Meh. In onze langste wachttijd van 2 uur zijn we met de hele groep gaan lunchen en was er suikerbrood, dus was mijn dag weer ietsje beter 😉

 
image

Donderdag

image
image
image

Ogen

– Blanke oogschaduw met warm koraal en bruin in de crease, roodbruin onder mijn oog, ELF Cream Eyeliner in Black en Essence Mascara

LippenCatrice Ultimate Gel Shine – Red or Bad

GezichtCatrice BB Cream in de lichtste kleur (uit assortiment), Catrice Waterproof Powder en Essence blush in Secret It-Girl

En natuurlijk volgt er ook een dag 2! Vandaag hoefden we gelukkig een stuk minder lang te wachten, en waren we rond een uur of 3 klaar met het experiment! Ik ging snel naar huis, pakte wat spullen in en stapte in de trein naar Rick. Toevallig waren we allebei op vrijdag vrij 🙂 Ik heb vooral heel veel gekuffeld met de kat en de kitten (die al heel erg groot geworden is!), zo lief! De moederpoes is (helaas) weer druk bezig geweest en is weer zwanger, oeps! Zodra dit nestje groot genoeg is moeten we haar echt laten helpen, hoe lief ik al die kleine pluizenbolletjes ook vind ❤
image

Vrijdag

Weer een dag waarop ik vergat foto’s te maken… Aahrg! Silly me.

 

Ik had ’s middags afgesproken om met mijn moeder te gaan high tea’en in Maarssen, maar ’s ochtends bracht ik nog door met Rick. In Veenendaal hebben ze een supergrote kruidvat, dus we moesten wel even het dorp in 😉 Ik heb twee lipsticks van L’Oreal op mijn wishlist gezet: de babyroze, lichte kleur Androgyne en de oranje/koraaltint Magnetic Coral. Ik zit al helemaal met mijn hoofd in de lente en zomer, ondanks dat het weer niet zo lente-achtig aanvoelt… Om 3 uur was ik in Maarssen en heb ik een hele gezellige high tea gehad met mijn moeder, ik zat zo vol haha! Heerlijk 🙂 High Tea’en is zo leuk om te doen!

Zaterdag

image

Ogen – Witte oogschaduw op hele ooglid met warm koper in de crease/onder mijn oog, Essence Lash Princess mascara en ELF Cream Eyeliner in Black

LippenEssence – Natural Beauty

GezichtCatrice Cream Concealer op wangen/neus en Catrice Illuminating Blush in Kiss Me Ken

Eindelijk werkte ik weer een dagje in mijn eigen filiaal! Ik sliep lekker uit, want ik begon pas om 11 uur, en heb een hele lekkere dag gewerkt tot 17. Het was ene goede dag en ik heb veel kunnen doen, altijd fijn! De tijd vloog ook echt voorbij 😉 Ik haalde een lekkere Latte en stapte in de trein naar Veenendaal, want daar was ik natuurlijk een eeuw niet geweest, haha! Eindelijk stond de film Interstellar op Popcorn Time, dus  die moesten we meteen kijken. Ik had hem al in de bioscoop gezien en was erg enthousiast en moest hem aan Rick laten zien. Ik hou van rustige filmavondjes 😉 

image

Geef een reactie

