Catrice – On The Pink Side Of Life

Lieve mensen, ik heb hét kleurtje voor aankomende lente gevonden! Bij de vorige assortimentswissel van Catrice kwam het matte roze kleurtje On The Pink Side Of Life in de schappen, en ik was meteen verliefd. En ik weet heel zeker dat veel van jullie net zo veel van dit kleurtje gaan houden als ik! Ben je al nieuwsgierig?

image
Bij de wissel werden er drie nieuwe kleuren toegevoegd aan de Ultimate Colour lijn, mijn favoriet uit het assortiment: een nudekleur, dit leuke roze kleurtje en een lichtere roze kleur die alleen in de grote schappen verkrijgbaar is. Natuurlijk is de lipstick verpakt in de iconische zwarte Ultimate Colour huls.

image
Oh, wat word ik vrolijk van dit kleurtje! Mooi matte, goede dekking en een lieve, roze kleur. Veel meer heb ik niet nodig 😉 Ik hoopte dat hij op mijn lippen net zo goed zou bevallen!

image
… En dat doet hij zeker! Honestly, I’m in love! De lipstick voelt ongelofelijk comfortabel aan, dekt perfect en blijft zeker een goede 4 uur zitten door de matte finish. Is hij niet prachtig?! Dit is echt zo’n kleurtje die ik elke dag kan dragen zonder hem zat te worden, en hij past ook nog eens overal bij 🙂

image
Conclusie
Catrice heeft echt een goede stap gezet met dit prachtige matte kleurtje On The Pink Side Of Life. De kwaliteit is gewoon goed, zoals ik gewend ben van deze lipsticks! Dit wordt zeker een favoriet lentekleurtje! En hij schijnt ook nog eens behoorlijk op Please Me van MAC te lijken, die mijn zusje in het bezit heeft. Binnenkort kunnen jullie een vergelijkingsartikel verwacht, hehe 😉

Tip: bij de Trekpleister hebben we tot zondag (15 Maart) een actie op de Catrice lipsticks, -glosses en -potloden, 2 voor 5€. Score!

Dit prachtige kleurtje is voor €3,99 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister

Zijn jullie net zo gek op lieve matte kleuren als ik?

Geef een reactie

