My Makeup Lookbook 10/15

My Makeup Lookbook is mijn versie van een wekelijks verslagje, maar dan totaal gericht op makeup! Elke dag van de week leg ik mijn makeup vast, om dit op zondag met jullie te delen! Zo kunnen jullie inspiratie opdoen voor de komende week en spoor ik mezelf aan om elke dag een unieke look te creëeren. Win win! We zijn officieel in de weken met dubbele cijfers beland! En het was een mooi weekje 🙂 Verhuisplannen, dagjes vrij, weg met mama… Het kwam allemaal aan bod deze week!

Maandag
image
image
Volgensmij was het maandag de 13e. Ik stond vroeg op en zat op tijd in de trein, wat een wonder was door alle treinproblemen rond Utrecht die dag. Toen kwam ik er achter dat ik pas om 13.00 hoefde te beginnen, in plaats van 09.00. Precies toen de treindeuren dicht gingen. Zucht… Great way to start your Monday morning! Gelukkig zat mijn makeup wel goed 😉 Op mijn ogen droeg ik een zwarte winged liner over lichtbruine, donkerbruine en glimmend witte oogschaduw. De donkerbruine kleur droeg ik ook onder mijn oog. Op mijn lippen droeg ik mijn favoriete paarsroze tint Matt-erial Girl. Het seizoen maakt voor mij niet uit, dit kleurtje kan altijd! Zeker nu het warmer wordt pak ik hem er steeds vaker bij 🙂
image

Dinsdag
image
image
Vandaag was ik lekker een dagje vrij, maar was ik vroeg op voor wat afspraken. Ook dronk ik lekker wat koffie met mijn moeder en zusje, gezellig! De rest van de dag werkte ik vooral hard aan school, omdat er een paar deadlines gepland staan, en ik de 17e weer tentamen heb (meh…). Geen hele interessante dag dus, helaas! Voor mijn afspraak ’s ochtends maakte ik me natuurlijk even mooi op, met op mijn ogen een warme look met goud, warm beige en een warme donkere kleur in de crease/onder mijn oog. Ook deed ik mijn nieuwe Rimmel Provocalips longlasting lipstick weer op, in het kleurtje Dare To Pink. Door de dag heen werd mijn huid een beetje flets en stond de lipstick niet mooi meer, dus wisselde ik hem om voor een fijne lippenbalsem 🙂
image

Woensdag
image
image
Op woensdag zat ik een lang dagje op school, maar het was wel erg interessant! ’s Ochtends hadden we wat presentaties, maar ’s middags gingen we op bezoek bij de onderzoeksafdeling van een van mijn leraren! Op die afdeling wordt ook onderzoek gedaan met kankercellen, wat ik dus super interessant vond. Het was héél veel zitten en luisteren, maar zo leuk! Ik moest vroeger op voor deze lange dag, maar het is weer lichter ’s ochtends en dat betekent betere foto’s! Ik maakte een look met koele, neutrale tinten: koel lichtbruin en taupe op mijn hele ooglid en koel donkerbruin in de crease/onder mijn oog. Verder droeg ik nog wat NYX – Maple Blondie op mijn lippen, een heerlijke koraalroze lente kleurtje!
image

Donderdag
Ik was een dagje vrij, en besloot mijn huid een dagje vrij te geven 🙂 Geen makeup, maar wel een fijn tripje naar de markt! Verder was er niet veel spannends aan de hand vandaag 😉

Vrijdag
image
image
Yay, het laatste dagje van de schoolweek alweer! ’s Ochtends was ik op school en in de vroege middag rondde ik met mijn projectgroep mijn project af. In de middag ging ik met mijn moeder naar Almere, want mijn ouders hebben verhuisplannen! Omdat ik nog geen behoefte heb om uit huis te gaan, ging ik gezellig mee naar het huis kijken 🙂 Ook dronk ik met mijn moeder gezellig een kopje Chai Latte bij een tentje in Almere Poort, Het Theekafe. Super leuk en lekker! En ook de shortcake was heerlijk, hehe 😉 Mijn oogmakeup was niet zo interessant; wat glimmende oogschaduw met bruine eyeliner. Maar mijn lippen waren wat interessanter! Lekker fel koraal met Essence – Coral Calling. Ook zo’n kleurtje die ik van de zomer veel wil gaan dragen!
image

Zaterdag
image
image
Zoals elke zaterdag werkte ik weer een dagje, maar vandaag leek de tijd echt te vliegen! Het was gemiddeld druk, maar de dag was zo voorbij 🙂 De avond bracht ik bij Rick door voor de tv (gezellig he :P), en ik leerde nog wat voor mijn examen. Een beetje saai, maar zondag ga ik lekker genieten van het heerlijke weer! 🙂 Voor mijn makeup had ik zin in roze, dus droeg ik mijn barbieroze kleurtje Pinkadilly Circus van Catrice. Ik ben helemaal in de lente/zomer stemming deze week! Mijn ogen liet ik iets rustiger; geelgoud op mijn ooglid, bruinroze aan de buitenkant en donkerbruin onder mijn oog. En natuurlijk een bruine eyeliner!

Dat was mijn weekje weer! Wat gaat het snel, het is alweer maart! Ik vond het in ieder geval best een goede makeupweek 😉 Fijne week en geniet van het lekkere weer! ❤

Geef een reactie

