NYX Butter Gloss – Maple Blondie

Tsss, wat is het toch erg om elke dag op een station te komen waar een Douglas zit. Ineens had ik een nieuwe Butter Gloss toen ik net mijn trein gemist had! 😉 Mijn eerste NYX Butter Gloss die ik van mijn zusje kreeg, Vanilla Cream Pie, beviel me zo goed, dat ik alle kleuren wil proberen. Deze keer koos ik voor de warme roze tint Maple Blondie!

image
De Butter Glosses zijn super populaire lipproducten van het merk NYX, en ik snap precies waarom: ze ruiken heerlijk, dekken goed en zijn verkrijgbaar in veel leuke, gangbare kleuren. Perfect toch? Ook de kleur Maple Blondie is zo’n fijne, draagbare kleur. Warm roze, of eerder een roze koraalkleur. Geweldig voor de lente en zomer!

image
De gloss is heel erg goed gepigmenteerd, zoals je op de swatch kan zien. Top, daar hou ik van! Als je alleen glans zou willen, dan koop je een transparante gloss 😉

image
Op mijn lippen valt de kleur meer roze uit dan koraal, maar dat vind ik geen probleem! De gloss is iets plakkerig, maar niet storend veel. Maple Blondie geeft een lief kleurtje aan je lippen en frist mijn look helemaal op!

image
Ter vergelijking wilde ik de swatches van Maple Blondie (onder) en Vanilla Cream Pie (boven) even naast elkaar houden, omdat ik in eerste instantie dacht dat ze wel erg op elkaar leken. De belichting is iets anders, maar toch is er duidelijk verschil! Maple Blondie is een stuk warmer, Vanilla Cream Pie is echt koeler roze.

image
Conclusie
Ook Maple Blondie maakt mij héél erg blij! Het is een heerlijk fris kleurtje, en zeker niet duur. Hij is niet te opvallend maar maakt je lippen wel lekker glossy en dus optisch groter. Score! Dus, als je nog op zoek bent naar een lief glossy kleurtje voor het voorjaar, dan zou ik Maple Blondie zeker overwegen!

De producten van NYX zijn online verkrijgbaar, of bij de Douglas. Voor de Butter Glosses betaal je maar €6,99!

7 thoughts on “NYX Butter Gloss – Maple Blondie

  1. Pingback: My Makeup Lookbook 8/15 | Miss Mo's Makeup

  2. Pingback: De Crazy About Lipstick Tag! | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

