3x OPI nagellakjes

Normaal ben ik niet zo van de dure nagellakjes; OPI mag dan wel geweldige kleuren hebben, 15€ voor een nagellakje vind ik behoorlijk wat. Maar toen ik zag dat je bij de Big Bazaar 3 OPI nagellakjes voor 12€ kon kopen, ka-ching! Daar hou ik van! Het was een op = op actie, dus als je snel bent liggen ze misschien nog in de winkel!

image
De kleuren die ze in de aanbieding hadden, kwamen allemaal uit oudere collecties. De lakjes die overblijven, kunnen nu lekker goedkoop aangeboden worden! Er waren veel mooie kleuren in de aanbieding, waaronder een gaaf metallic blauw/gouden olie-effect lakje, en een metallic witte. Toch ben ik uiteindelijk voor twee nudetinten en een gave donkerbruine tint gegaan, omdat dat toch meer iets is voor het aankomende seizoen!

Don’t Pretzel My Buttons
image
De eerste kleur waar ik heel erg enthousiast naar was, was deze mooie nudetint Don’t Pretzel My Buttons. Wow! Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie nudekleur die niet te donker was voor mijn huid. En ik heb hem gevonden! Deze kleur is zelfs nog iets lichter dan mijn huid, en geeft dus een heel mooi effect aan mijn handen. Ook dekt hij perfect in twee lagen. I love!

San-Tan Tonio
image
De tweede kleur die ik graag mee wilde nemen, was deze leuke warme camel kleur. Mede door de naam moet ik meteen denken aan ingeblikte tonijn, haha! Het is in ieder geval een hele mooie, subtiele kleur die ik de komende tijd met veel plezier zal dragen! En ook deze dekt perfect in twee lagen.

Get in the Espresso Lane
image
Ik twijfelde even of ik deze kleur mee zou nemen of een gave donkergroene tint, maar mijn vriend wees snel naar deze gave bruine kleur. Snelle keuze dus! Get in the Espresso Lane is een hele donkerbruine kleur die bijna tegen zwart aanzit. Er lijkt zelfs een hele vage, donkergroene waas over te zitten, wat ik erg gaaf vind. Op de nagels valt hij met twee lagen iets donkerder uit dan in de fles, maar persoonlijk hou ik wel van donkere tinten dus is dat geen probleem!

image
Conclusie
Normaal vind ik de lakjes van OPI wat overpriced, maar als ik ze gebruik snap ik wel goed waarom ze zo duur zijn! De lakjes zijn gewoon heel erg fijn in gebruik: ze lakken fijn, drogen snel, dekken goed in twee lagen en blijven zonder top- en basecoat redelijk goed zitten. Zelfs op mijn middelmatige nageltjes bleef de lak 3-4 dagen erg mooi zitten, waar andere lakken al na een dag beginnen te chippen. Ik denk dat ik er een paar nieuwe favoriete lakjes bij heb en hou de acties van de Big Bazaar nauwlettend in de gaten… 😉

De OPI nagellakjes zijn, als je snel bent, verkrijgbaar per 3 voor €12 of voor €4,99 per stuk bij de Big Bazaar

Kopen jullie snel dure nagellakjes, of zijn jullie net als ik meer van de budget lakjes?

4 thoughts on “3x OPI nagellakjes

    • Helaas ben ik niet gezegend met nagels die sterk blijven als ze langer groeien, dus knip ik ze bewust iets korter 😉 Ik ga proberen of de supplementen van Kruidvat/Trekpleister voor Huid, Haar en Nagels me een beetje kunnen helpen 🙂

Geef een reactie

