My Makeup Lookbook 7/15

My Makeup Lookbook is mijn versie van een wekelijks verslagje, maar dan totaal gericht op makeup! Elke dag van de week leg ik mijn makeup vast, om dit op zondag met jullie te delen! Zo kunnen jullie inspiratie opdoen voor de komende week en spoor ik mezelf aan om elke dag een unieke look te creëeren. Win win! Ik ontdekte deze week weer veel ‘vergeten’ lipsticks uit mijn collectie, en ontdekte een fijn nieuw lipproduct. Verder hield ik het lekker rustig en werd er ook aandacht besteed aan mijn nieuwe The Walking Dead verslaving, haha!

Maandag
image
image
Jeetje, wat had ik slecht geslapen! Dat gebeurt me niet vaak, maar 3,5 uur slapen in een gewone nacht. De dag kwam ik dus door met heel veel koffie, haha! Een goede laag concealer deed gelukkig al wonderen, en ik paste wat trucjes toe uit mijn 8 Tips om er Wakker uit te zien artikel; mijn huid was gelukkig niet rood dus skipte ik de concealer, maar ik lichte mijn ogen wel goed op met een lichte kleur op mijn waterlijn en een goed opgelichte binnenste ooghoek 😉 Verder droeg ik vooral neutrale bruintinten, niks ingewikkelds! Mijn lippen waren nogal droog, dus droeg ik lekker alleen wat lippenbalsem. Mijn favoriet van dit moment is trouwens een hele fijne balsem van The Beauty Bakery! Super webshop is dat 🙂
image

Dinsdag
image
image
Mijn schooldag was niet erg interessant; ik zat maar een paar uurtjes op school, en werkte vooral aan ons nieuwe project 🙂 Qua makeup was het wat interessanter! Vandaag was ik erg in de stemming voor een mooie look met een donkere, bruine crease/buitenste ooghoek! Daarnaast bracht ik nog een koele lichte tint aan op de rest van mijn ooglid. Sinds kort draag ik steeds wat oogschaduw onder mijn oog, dus bracht ik ook wat van de bruine kleur aan onder mijn oog. Het geeft mijn oog net wat meer definitie! Op mijn lippen droeg ik de leuke bruinroze kleur Upside Brown uit de discontinued lijn Ultimate Gel Shine van Catrice. Zo’n verassend mooi kleurtje 🙂
image

Woensdag
image
image
Woensdag begon de dag lekker met uitslapen, heerlijk! ’s Middags ben ik eventjes naar de uni gegaan voor een korte, maar hele goede lectuur. Een van de beste sprekers tot nu toe! Het was dus een lekker rustig dagje 🙂 Ik had wat extra tijd voor mijn makeup, en kijk toch eens naar hoe mooi mijn wing gelukt is 😉 Ik combineerde deze bruine winged liner met een hele warme look met lichtgoud op mijn binnenste ooglid-helft, en een donkerdere warme gouden kleur op de buitenste helft. Ik was wel erg blij met hoe de look gelukt was! Op mijn lippen droeg ik trouwens de aparte kleur Galactic Mauve van Maybelline, een paarse/mauve kleur met gouden glans. Super apart, maar ook super gaaf!
image

Donderdag
image
image
Op donderdag was ik lekker een dagje vrij, maar hielp ik ook even op mijn werk omdat er door een storing wat extra hulp nodig was. Verder werkte ik nog wat aan school en maakte ik bovenstaande lieve Valentijnslook met wit en roze voor mijn Valentijns-Inspiratie artikel 🙂 Op mijn lippen droeg ik daarbij de mooie nudekleur Permanent Blush van L’Oréal, een kleurtje uit de Infallible lijn. Een chill dagje!
image

Vrijdag
image
image
Het laatste dagje van de schoolweek alweer! Ik droeg een van mijn favoriete lipsticks ever, de kleur Matt-erial Girl van Catrice. Dit combineerde ik met een simpele, koele ‘smokey eye’ met een koele bruine tint in de crease. De dag bestond vooral uit luisteren naar presentaties en leren hoe we verschillende databases konden gebruiken voor het zoeken van eiwit-informatie. Niet heel erg veel spannends dus 😉 Na school ging ik nog even shoppen voor Valentijnsdag met een klasgenootje en dronken we een Triple Chocolate Milk bij de Starbucks.. Oh, wat is die lekker! Hij is tot en met de 15e verkrijgbaar, dus ik ga er nog zeker eentje halen op zondag! ’s Avonds maakte ik nog heerlijke Cherry Cheesecake Brownies voor Rick als Valentijnsdag-kadootje. Gelukkig waren ze erg goed gelukt, want de liefde van de man gaat door de maag, toch? 😉
image

Zaterdag
image
image
Een fijne Valentijnsdag! Ik heb er weinig aan gedaan omdat ik de hele dag werkte, maar toch heb ik ’s avonds kadootjes uitgewisseld met Rick 🙂 Qua makeup hield ik het lekker fris en simpel. De Trekpleister is een van de eerste winkels die de nieuwe Rimmel Provocalips in de verkoop heeft, dus droeg ik meteen het kleurtje wat ik meegenomen had: Dare to Pink, en lief roze kleurtje waar ik binnenkort een review over ga plaatsen! Op mijn ogen maakte ik een simpele look met een koele blanke kleur, lichtbruin en donkerbruine eyeliner. Het valt me nu, bij het schrijven van dit artikel, pas op dat ik deze look wel erg vaak droeg deze week! Maar het is gewoon zo makkelijk en draagbaar 😉
image

Dat was mijn weekje weer! Tot nu toe is het nog redelijk rustig op school, maar volgensmij gaat dat binnenkort wel veranderen 😉 Nu het weer wat warmer wordt buiten, krijg ik steeds meer zin in felle lipkleuren! Kennen jullie dat?

One thought on “My Makeup Lookbook 7/15

Geef een reactie

