Makeup Revolution – Blush Palette Golden Sugar

Oh yes, I’ve joined the makeup revolution! Sinds een tijdje is het merk Makeup Revolution een hele hype, dus daar moest ik wel iets van uittesten! Samen met mijn zusje plaatste ik een bestelling voor twee blush palettes, waaronder dit plaatje met highlighter kleuren. Zijn jullie net zo nieuwsgierig als ik?

image
De producten van Makeup Revolution zijn best wel budget, maar dat is zeker niet te zien aan de kwaliteit van de verpakking! Het palette heeft een mooi formaat, is gemaakt van stevig plastic en bevat een grote spiegel. Ook zat het palette nog verpakt in een mooi kartonnen doosje. Ik heb echt niet het idee dat ik een budget palette vast heb!

image
En dan, als je het doosje open doet… Wow! Ik was meteen verliefd op het prachtige marmereffect van de highlighters. Het palette bevat een mooie, echt grote spiegel, voor degene die dat graag gebruiken. Handig!

image
Het palette bevat 8 mooie kleuren, die helaas geen naam hebben. De bovenste rij bevat v.l.n.r. een witte tint met geelgoud, gemêleerd lichtroze, gemêleerd donker paarsroze, en een shimmery bronzer. De onderste rij bestaat v.l.n.r. uit een gemêleerd camel/crème met bruin, een donkere paarsbruine kleur, een hele warme, brons met gouden tint en als laatste een matte, warme bronzer.

image
Bij het swatchen werd ik héél erg blij: alle kleuren zijn precies goed gepigmenteerd en prachtige van kleur en glans. Ik weet niet of ik alle 6 de highlighter echt als highlighter zou gebruiken, de bronze kleur is te donker voor mijn huid, maar voor een donkerdere huid of op mijn oog is hij prachtig.

image
Natuurlijk laat ik ook nog even een close up van deze plaatjes zien!

image
Een van de kleuren die ik heel erg graag gebruik is de gemêleerde roze kleur van de bovenste rij. Deze geeft een hele mooie, koele roze glans aan je gezicht! Op bovenstaande foto draag ik de highlighter op mijn jukbeenderen. Mooi he, die glans?

image

Conclusie
Yes, I will definitely join the Makeup Revolution! Dit eerste product wat ik geprobeerd heb, heeft me zo enthousiast gemaakt, ik ben erg benieuwd naar hun andere producten. Alle 6 de highlighters geven een prachtige glans aan mijn jukbeenderen, en met de bronzer kan je zowel shapen (mat) als wat kleur aan je gezicht geven (glans)! Met zo’n palette heb je gelijk van alles bij je! Ik ben erg blij met mijn hogere jukbeenderen, en met dit product kan ik ze extra mooi naar voren halen. Score!

De Makeup Revolution paletten zijn verkrijgbaar voor €7,99 bij o.a. makeupmusthaves.nl of ik hun eigen (Engelse) online webshop.

Doen jullie ook mee aan de Makeup Revolution?

Geef een reactie

