2x Nude Lips met Catrice Producten

Sinds de komst van de nieuwe Catrice Ultimate Stay lipstick lijn, is mijn to-buy lijstje weer aardig gegroeid. De kleuren zijn gewoon zo mooi! De kleur Plum & Base mp; is een van mijn favoriete berry lipsticks. Een tijdje geleden besloot ik twee nieuwe Ultimate Stay kleuren mee te nemen, en ik koos voor twee nude tinten omdat ik daar de laatste tijd helemaal gek op ben! Om dit te combineren rekende ik ook een lippotlood af, in de kleur Vintage Rose. Benieuwd naar mijn nude lips combinaties? Lees mee!

image
Eerlijk, ik had nog nooit een lippotlood van Catrice geprobeerd; de lipsticks zijn in overvloed te vinden in mijn makeup kistje, maar voor lippotloden keek ik altijd bij Essence. Ik was dus wel benieuwd! De verpakking vind ik in ieder geval al mooi; colour coded producten zijn altijd een pluspunt voor mij!

image
Het potloodje loopt af in een smalle punt, die je zelf bij kan slijpen. Dit vind ik persoonlijk het fijnste, die draaipotloden vind ik helemaal niks! De punt is smal genoeg om een mooi, precies lijntje om je lippen te zetten.

image
En dan nu de producten waar het echt om draait, de twee mooie nude lipsticks in de kleuren 030 Wood You Love Me? (warm nude) en 050 Mauve Your Lips (koel mauve nude)!

image
De lipsticks behoren tot de Ultimate Stay lijn, en zijn dus rond, schuin afgesneden en zitten in een slanke, matte huls. Zo mooi!

image
Toen ik het potloodje swatchte, was ik toch een beetje teleurgesteld; de kleur is mooi en het pigment is prima, maar jeetje, wat is dat potloodje hard! Ik heb nog niet zoveel ervaring met lippotloden, maar die van Essence is een stuk romiger.

Van de swatches van de lipsticks werd ik wel erg blij! De lipsticks geven veel kleur af, maar zijn toch redelijk romig. Zo op de swatches kan je het verschil in kleur goed zien: Wood You Love Me is echt een warmere tint en Mauve Your Lips is beduidend koeler.

image
Helaas merkte ik ook bij het aanbrengen op mijn lippen dat het potloodje verre van romig is; hij blijft wat aan mijn velletjes hangen, en brengt stukken minder fijn aan dan de andere potloodjes die ik heb. Aan de andere kant blijft hij hierdoor wel een stuk langer zitten, en de kleur vind ik erg mooi!

Op de volgende foto’s draag ik de lipsticks in combinatie met het lippotlood in Vintage Rose.

image
Wood You Love Me vind ik een leuk kleurtje! Samen met het lippotlood geeft het een mooie, warme combinatie die erg draagbaar is, maar zeker niet saai. Apart draag ik hem regelmatig, want het is gewoon een mooie everyday kleur!

image
Mauve Your Lips vind ik me nog net iets beter staan; mijn huid heeft een redelijk neutrale ondertoon, maar vaak vind ik dat koele tinten me net iets beter staan. Dit vind ik echt een heerlijke kleur, en ik zal hem ook veel en graag gaan dragen.

Conclusie
Ondanks dat ik wat minder enthousiast ben over het lippotlood, vind ik wel dat hij mooi combineert met de twee lipsticks. Ook blijft hij lekker lang zitten! Met beide lipsticks ben ik wel erg blij, ze zijn erg goed voor mijn nude lips verslaving! En laat de nude trend nou net terugkomen deze lente 🙂 Als je nog op zoek bent naar een mooie, nude lipstick voor welk seizoen dan ook, dan zou ik zeker even tussen de Ultimate Stay lipsticks kijken!

Het lippotlood is te koop voor €1,99 voor de lipsticks betaal je €4,99. Iets prijziger dan de andere lipsticks van Catrice, maar de kwaliteit is ook net iets beter!

Zijn jullie net zo gek op nude lips als ik?

2 thoughts on “2x Nude Lips met Catrice Producten

Geef een reactie

