My Makeup Lookbook 5/15

My Makeup Lookbook is mijn versie van een wekelijks verslagje, maar dan totaal gericht op makeup! Elke dag van de week leg ik mijn makeup vast, om dit op zondag met jullie te delen! Zo kunnen jullie inspiratie opdoen voor de komende week en spoor ik mezelf aan om elke dag een unieke look te creëeren. Win win! Het was een spannende week voor mij, want ik deed hertentamen; die moet ik halen! Helaas liep het blog-wise minder lekker daardoor, dus geniet extra van deze MLL 🙂

Maandag
image
image
Maandag was een saaie makeupdag; ik bleef een nachtje extra bij Rick, en vertrok maandagmorgen weer naar huis om te leren. Saahaai! Net als mijn oogmakeup, helaas 😉 Een bruin lijntje en mascara, lekker simpel! Mijn lippen gaf ik ook een onopvallend kleurtje met de kleur Maroon 020 van Catrice. Wat hou ik van die kleur 🙂
image

Dinsdag
image
image
Even een fotootje met open oog, omdat ik de groene oogschaduw op mijn oog zo mooi vond in combinatie met mijn ogen! Ik maakte een look met een beige kleur op de binnenste helft van mijn oog en een mix van koel donkergroen en donker groenblauw op het buitenste deel. Ik vond het erg mooi gelukt, en het was een subtiele toevoeging van kleur aan mijn look! Omdat mijn ogen al wat opvallender waren, droeg ik op mijn lippen de lieve roze nude kleur Creme Cup van MAC. Het blijft een nude favoriet!
image

Woensdag
image
image
Meh meh meh! Woensdag was een rotdag 😦 Ik werd al wakker met een migraine hoofdpijn, wat helaas niet veel beter werd. Ik ben wel naar school gegaan voor de posterpresentaties van ons experiment, want dat was het einde van de module! Wel belangrijk dus 😉 Eenmaal thuis ben ik weer lekker mijn bedje in gegaan en heb ik niet veel anders gedaan dan Teen Wolf gekeken of geprobeerd te leren voor mijn hertentamen. Stomme dag! Ik heb wel foto’s gemaakt, in mijn super schattige pyjama haha! 😛 Ik was vergeten mijn eyeliner kwastje te wassen, dus maakte een zwart lijntje met zwarte oogschaduw. Opzich best wel leuk en subtiel! Op mijn lippen draag ik op de foto niets meer, maar overdag droeg ik Essence – Natural Beauty. Het is deze week een subtiele lippen week volgensmij 😉
image

Donderdag

Donderdag ziekte ik een beetje uit, en was het een rustige dag. Beetje leren, beetje film kijken… Bah, ik haat ziek zijn!

Vrijdag
image
image
Yay, ik voelde me weer een stuk beter! Gelukkig maar, want vrijdag was een leuke en belangrijke dag! ’s Ochtends leerde ik nog wat, en ’s middags maakte ik mijn hertentamen. De uitslag krijg ik volgende week, maar voor mijn gevoel ging hij beter dan de vorige keer! In de avond ging ik samen met een vriendin (mijn vaste concert buddy!) naar het concert van Queen en Adam Lambert. Ahhh, zo gaaf!!! Adam is echt mijn celeb crush, en om hem te zien optreden met zulke legendes was super leuk! Omdat ik overdag tentamen had, wilde ik me niet te zwaar opmaken. Plakkerige of droge lipstick vind ik alleen maar irritant, dus droeg ik alleen wat lippenbalsem van Catrice, degene die zich aanpast aan je lipkleur. Hij ruikt zo lekker 😉 Op mijn ogen droeg ik een super shimmery licht koele grijsbeige (lastig te omschrijven) kleur, met een shimmery grijsbruine kleur in mijn buitenste ooghoek. Ik vond het in ieder geval een mooie look!
image

Zaterdag
image
image
Het was weer een standaard zaterdagje; een paar uur werken tot 17u, en dan door naar mijn vriend 🙂 ’s Avonds kwamen er nog wat vrienden van Rick langs en dat was erg gezellig! Voor mijn werk maakte ik me op met een ‘nude’ look; een lichte, simpele look met huidskleur en lichtbruin, met een olijfkleurige eyeliner en een nude lipstick van Catrice, de Ultimate Gel Shine Better Than Nude 🙂 Alleen heb ik hem op de foto nog niet op, want ik was een beetje laat, oeps… Zoals je kan merken , ben ik deze week erg in de nude stemming 😉
image

Het was weer een rustig weekje! Ik ben tot woensdag vrij, dus ga ik proberen weer wat posts te schrijven (en veel te relaxen!) 🙂 Woensdag begint het drukke leven weer, maar ik heb er toch wel weer zin in! Een fijne week ❤

Geef een reactie

