Nivea – Sensitive Dag- en Nachtcrème

Laatst reviewde ik twee Therme gezichtsverzorgingsproducten voor jullie, waar ik redelijk tevreden over was. Ik merkte helaas dat mijn huid toch net iets meer verzorging nodig had, dan dat die twee producten konden geven. Mijn jacht naar goede, betaalbare producten ging verder, en ik kwam uit bij de Nivea Sensitive lijn. Zou mijn huid hier wel blij van worden?

image
Aan de simpele doosjes kan je makkelijk zien welk product je in handen hebt; wit is de dagcrème, blauw is de nachtcrème. Handig! Verder staat er op de doosjes nog wat informatie over het product; wat de crème belooft en wat allemaal in zit. Op dat laatste let ik eigenlijk nooit, ik kijk meestal gewoon hoe het aanvoelt!

image
De crèmes zitten in kleine, handige tube van 50 mL, wat volgens mij redelijk normaal is voor een dagcrème. Ook bij de tubes kan je verschil zien tussen de dag- en nachtcrème, handig! De crème belooft roodheid, trekkerigheid en droogheid aan te pakken, de drie verschijnselen van een gevoelige huid. Qua crème is mijn huid best gevoelig; van de Hema – My Beautiful Skin Day producten kreeg ik pukkeltjes, meh! Hopelijk werkt deze crème wel voor mijn huid!

image
De textuur van de crèmes is erg fijn: vettig, en smeert goed uit. links zie je de dagcrème, rechts de nachtcrème. Bij het aanbrengen merkte ik meteen hoe heerlijk zacht de crème aanvoelde op mijn gezicht. Gelijk was mijn gezicht een stuk zachter, en hij voelde gevoed aan. Door de dag heen werd mijn huid wel wat droger, tot ik ’s avonds de nachtcrème aanbracht. ’s Ochtends was mijn huid lekker zacht en niet droog!

image
Na een paar dagen merkte ik echt verschil: mijn huid was lekker zacht en voelde gevoed aan! Ook zag hij er stralender en gezonder uit. Mijn makeup zit ook veel mooier, omdat de droogheid toch wat de velletjes benadrukte en je zag de makeup beter zitten. Nu ziet het er veel mooier uit!

image
Conclusie
Ik ben super enthousiast over deze verzorgingsproducten! Mijn redelijk gevoelige huid kan goed tegen deze crème, en voelt verzorgd en gezond aan. Ook zit mijn makeup mooier en brengt het makkelijker aan! Good job, Nivea!

De Nivea Sensitive crèmes zijn voor €7,99 per stuk te koop bij de Etos, Kruidvat en Trekpleister.

Wat is jullie favoriete gezichtscrème?

One thought on “Nivea – Sensitive Dag- en Nachtcrème

Geef een reactie

