My Makeup Lookbook 3/15

My Makeup Lookbook is mijn versie van een wekelijks verslagje, maar dan totaal gericht op makeup! Elke dag van de week leg ik mijn makeup vast, om dit op zondag met jullie te delen! Zo kunnen jullie inspiratie opdoen voor de komende week en spoor ik mezelf aan om elke dag een unieke look te creëeren. Win win! Deze week begon met een ‘leuk’ tentamen, maar ik was daarintegen wel twee dagen vrij! Ook kon ik eindelijk zelf in de auto rijden, en ging ik op nagellak jacht 😉

Maandag
image
image
Nieuwe week, nieuwe kansen! Vorige week droeg ik verbazingwekkend weinig makeup, maar dat ga ik deze week zeker goedmaken! Ik begon maandag lekker met een mooi berry kleurtje op mijn lippen: NYC City Proof Twistable Intense Lip Colour – Gramercy Park Plum. Ik hou nog steeds van deze lippotloden, dus wees niet verbaasd als er binnenkort een paar nieuwe kleuren voorbij komen 😉 Ik combineerde mijn heftigere lippen met een zachte, paarse/taupe mengeling op mijn ogen, en natuurlijk een zwarte winged liner. Het totaalplaatje is fris, maar toch gewaagd; precies waar ik van hou!
image

Dinsdag
image
Van maandag op dinsdag ben ik gezellig bij Rick geweest, omdat ik hem in het weekend niet gezien had. Dinsdagochtend had ik geen tijd/plek om mijn foto’s mooi te maken, dus helaas, geen mooie look vandaag! Ik heb wel een mooie snapchat foto in de aanbieding 😉 Ik droeg mijn Catrice Satin Mauve lippotlood onder de Catrice Ultimate Stay – Wood You Love Me? lipstick, wat een donkere, oudroze, everyday kleurtje geeft! Op mijn ogen maakte ik een look met het Essence All About Sunrise palette, met de roze kleur in mijn binnenste ooghoek, de grijsbruine kleur op mijn hele ooglid en in de buitenste ooghoek nog wat cranberry oogschaduw. Ik had per ongeluk de verkeerde eyeliner meegenomen, dus combineerde ik de look met een olijfkleurige eyeliner. Het was eigenlijk best een leuke combinatie! :p

Woensdag
image
image
Omdat jullie een weekje gemist hebben, heb ik nog helemaal niet kunnen vertellen dat ik eindelijk mijn rijbewijs heb gehaald! Het heeft even geduurd, maar op woensdag kon ik dan toch echt mijn pasje ophalen 😀 Ik ben zo blij! Die middag heb ik meteen geoefend in de auto, en het is even wennen, van een kleine diesel naar een grotere, hogere benzine auto. Toch vind ik het helemaal leuk! Ondanks dat ik vrij was, had ik veel zin om me op te maken. Heel bijzonder was het niet; wat matte, huidskleurige oogschaduw op mijn hele ooglid, met een bruine kleur in mijn crease en een simpel zwart lijntje. Op mijn lippen droeg ik de subtiele kleur Don’t Fear The Sheer van Catrice. En ik had prachtig, versgedouched haar 😉
image

Donderdag
image
image
Donderdag deed ik niet veel anders dan op woensdag; ik reed wat auto, werkte wat aan school, speelde wat Sims 3 (ik heb het weer helemaal uitgevonden!)… Een lekker rustig dagje! Qua makeup hield ik het ook simpel: wat oogschaduwbasis, laagje glimmende, huidskleurige oogschaduw en een bruin lijntje. Vandaag koos ik voor mijn lippen een verzorgende balsem met een kleurtje, de Catrice lippenbalsem met de roze huls, die zich aanpast aan je lipkleur. De exacte naam was ik even kwijt, maar na even zoeken kwam ik erachter dat het deTinted Lip Glow Balm is. Weer wat geleerd! Ik vind het een super fijne balsem, ik kan hem zeker aanraden!
image

Vrijdag
image
image
Vandaag begonnen we aan ons eigen project op school, joepie! Ik zal niet uitleggen waar we precies mee bezig zijn, want dat is waarschijnlijk te ingewikkeld, maar het gaat kort over de afbraak van een HIV medicijn 😉 Heel interessant! We waren redelijk vroeg klaar, en werkte toen nog wat aan een verslag. Ik had pas om 4/5 uur met mijn moeder en zusje afgesproken in Maarssen, dus dronk ik nog wat bij de Starbucks op Utrecht Centraal! Heel vervelend, zo’n nieuwe Cinnamon Latte! 😉 In Maarssen sloeg ik nog wat sale nagellakjes in (yay!) en vertrok weer naar huis met mijn moeder en zusje. Een leuke, drukke dag! Ik gebruikte het W7 – Lightly Toasted palette om een lichte, warme look te maken met goud, warm huidskleur en bruin. Ik was in de stemming voor roze/paarse lippen, dus droeg ik de kleur Fred & Ginger van Catrice. Een kleurtje dat ik niet vaak draag, maar hij is toch wel erg mooi!
image

Zaterdag
image
image
Zaterdag was weer een vroegertje, want ik moest om 09.00 op mijn werk staan. Het was uiteindelijk nog een drukke dag, met stomme treinproblemen op de terugweg 😦 Ik had er nog niet veel last van, maar Rick helaas wel! Stomme trein 😉 Omdat ik vroeg op moest, droeg ik geen volledige gezichtsmakeup, maar alleen wat dagcrème en concealer onder mijn ogen. Mijn ogen maakte ik op met mijn favo bleek gouden/koperen Catrice mono over mijn hele ooglid, en op het buitenste 1/3 deel mijn cranberry Kiko mono. Dit is een combo die ik vaker draag, hij is zo mooi! Daarbij droeg ik mijn nieuwe Catrice Ultimate Gel Shine lipstick in Don’t Pink and Drive, een roze kleur die ik best wel geschikt vind voor overdag, of op mijn werk.
image

Zondag
image
image
Het laatste dagje van de week vierde ik echt weekend; ik sliep behoorlijk uit, ontbeet uitgebreid met Rick, we keken wat film, ik reed weer een oefenrondje in de auto, en ’s avonds kookte ik met rick voor ons en mijn ouders en zusje Surinaamse Soto Soep… Yummy!!!! Ik experimenteerde wat met mijn makeup, omdat ik in mijn makeup kist het oude Essence Floral Grunge LE oogschaduwpalette in Eye Like Flowers vond, een quatro met een witte, limegroene, bleekroze en donker koraalroze oogschaduw. Op de foto komen de kleuren niet perfect naar voren, maar ik droeg de witte kleur in mijn ooghoek, de lime kleur in het binnenste 1/3, bleekroze op de rest en de donkerdere roze kleur in mijn crease. Erg pastel en kleurrijk voor mijn doen 😉 Op mijn lippen droeg ik nog een Butter Gloss van NYX, in de kleur Maple Blondie.
image

Een rustig weekje, daar hou ik wel van! Volgende week zal ook niet erg druk zijn, maar krijgen we wel onze tentamens terug… Meh… 😮 Maar, een fijne week iedereen! ❤

3 thoughts on “My Makeup Lookbook 3/15

  1. Pingback: My Makeup Lookbook 4/15 | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

