Beyoncé Heat Rush

Als er een celebrity is die mij blij kan maken met parfums, dan is het wel Beyoncé! Toen ik haar limited edition Heat – The Mrs. Carter World Show Tour in mijn bezit kreeg, was ik om; wat een heerlijke geur is dat! Al snel belande andere varianten ook op mijn wishlist, en toen ik laatst de 100 ml variant van Heat Rush kon kopen in de aanbieding, liet ik me dat geen 2x zeggen!

image
De flacon vind ik aan de ene kant super gaaf, maar aan de andere kant wat onhandig; hij ziet er geweldig uit met zijn ombre kleurverloop en kristal-achtige look, maar houdt niet super lekker vast. Het parfum zelf heeft weinig tot geen kleur, dus vind ik het ombre effect op de fles erg leuk!

image
Dan door naar de echt geur, want dat is natuurlijk het belangrijkste!
Topnoten – Passievrucht, Bloedsinaasappel en Braziliaanse Kers.
Hartnoten – Mangobloesem, Oranje Hibiscus en Tijgerorchidee.
Eindnoten – Musk, Teakhout, Honing en Amber.

image
Ik zal het alvast zeggen, ik ben geen geurenexpert. Vaak kom ik er met zoet, fris, zwaar, licht wel uit, maar verder kom ik niet! Gelukkig zullen er velen met mij zijn, die zich dan wel een voorstelling kunnen maken van de geur! Ik zou dit geurtje omschrijven als lekker zoet en fruitig, en na een tijdje ruikt hij eerder wat zoet en bloemig. Het herkennen van de eindnoten lukt me niet helemaal, maar de uiteindelijke geur is ook lekker zoet!

image
Conclusie
Mmmh, ik ben helemaal blij met dit geurtje! Zeker voor de aankomende lente en zomer zal ik deze heel veel dragen. Ik ben fan van zoete luchtjes! De geur vervliegt na een tijdje wel, maar soms ruik ik ineens weer een vlaagje van het parfum. Hij had van mij iets langer mogen blijven hangen, maar omdat ik de geur zo lekker vind, neem ik dat voor lief! Heat Rush staat nu mooi te zijn naast zijn LE soortgenoot, wachtend op de andere parfums uit de collectie 😉

Beyoncé Heat Rush is verkrijgbaar bij o.a de Douglas, Etos, Kruidvat en Trekpleister. De prijzen variëren van €15,50 (15 mL) tot €36,60 (50 mL). Ook zijn de geuren vaak in de aanbieding, ook in 100 mL verpakkingen!

2 thoughts on “Beyoncé Heat Rush

  1. Oeh de geur lijkt me heerlijk! De flacon is ook zeker mooi, maar lijkt me wel onhandig ja. Ik ga snel eens snuffelen aan Heat Rush!

Geef een reactie

