Catrice Crushed Crystals – Oyster & Champagne

Goedemiddag! Vandaag wil ik jullie eens wat anders dan de zoveelste lipstick of oogschaduw laten zien, hoe gek ik er ook op ben; een nagellakje! Bij de Trekpleister kreeg je een Catrice nagellakje gratis bij aankoop van een makeupproduct, dus koos ik voor dit leuke, draagbare lakje. En laat de hele Crushed Crystals lijn nu ook eens in de seizoenssale zitten!

image
De Crushed Crystals lijn vond ik altijd al leuk, want ik ben gek op zandlakjes. De kleur Call Me Princess heb ik in de zomer bijna continue gedragen, dus was ik benieuwd of deze kleur, Oyster & Champagne, me ook goed zou bevallen. Dit kleurtje is een beige/roségouden tint met opvallende zilveren glitters erdoor. Klinkt mooi, toch?

image
Het nagellakje heeft een normale kwast zoals we van Catrice gewend zijn; breed en rond afgesneden. Bij de nieuwe lakken kan dit nog wel eens slordig gedaan zijn, maar bij dit lakje valt het erg mee!

image
Toen ik de kleur swatchte, was ik toch een beetje teleurgesteld. Na 3 lagen kon je mijn nagels er nogsteeds goed doorheen zien, balen! Ik heb wel gehoord dat hij beter dekt als je de eerste laag deppend aanbrengt en dan nog twee lagen aanbrengt, maar toch vind ik het jammer!

image
Vanuit een andere hoek ziet de lak er wel weer erg mooi uit! Sowieso ben ik wel fan van de kleur zelf, met zijn mooie, subtiele glitters.

image
In de zon glittert de lak prachtig, maar helaas zie je mijn nagels nu wel heel sterk door de nagellak heen…

image
Conclusie
Meh, ik weet het niet… Van de kleur zelf word ik best enthousiast en over andere lakjes ben ik ook wel te spreken, maar de dekking van dit kleurtje valt me zwaar tegen. Omdat het een zandlak is, is de houdbaarheid daarintegen wel redelijk goed, en valt slijtage niet zo op. Ik heb gemengde gevoelens over dit lakje! Deze zou ik waarschijnlijk niet meer kopen, ik zou eerder voor een van de andere mooie kleuren gaan!

De Catrice Crushed Crystals nagellakken zijn nu voor €1,70 te koop bij o.a. Kruidvat en Trekpleister.

Hebben jullie wel eens lakken van de Crushed Crystals lijn geprobeerd?

8 thoughts on “Catrice Crushed Crystals – Oyster & Champagne

  1. He, die dekking is zeker jammer. Ik kan me heugen dat mijnes wel beter dekte? Of ben ik in de war? Ik herinner me wel dat hij moeilijk te verwijderen is >.<

Geef een reactie

