NYX Musthaves – Butter Gloss & Jumbo Eye Pencil

Goedemiddag! Iedereen weer bijgekomen van Oud&Nieuw? Ik hoop het wel, want ik heb vandaag twee budget must have producten om te laten zien aan jullie! Ongeveer elke YouTuber die ik volg raved hier wel over: de NYX Butter Glosses en het Jumbo Eye Pencil in de kleur Milk. Pak er een lekker kopje koffie bij en lees mee waarom ik het helemaal met de YouTubers eens ben!

Butter Glosses
image
Waarschijnlijk heb je al veel van deze glossjes voorbij zien komen; je ontkomt bijna niet aan de Butter Glosses in de beautywereld! Deze bekende glossjes zijn onwijs populair omdat ze lekker goedkoop zijn, ze boterzacht aanvoelen op je lippen en omdat ze in heel veel leuke kleurtjes komen met een prima dekking. Klinkt goed toch?
image
De kleur die ik nu in mijn bezit heb, is Vanilla Cream Pie, een lieve zachte roze kleur. Naast dat het een heerlijk kleurtje is, ruikt hij ook onwijs lekker, naar vanille! 🙂
image
De gloss heeft een kleine maar handige applicator. Niks bijzonders aan! Je kan er precies en snel je gloss mee aanbrengen, precies wat je nodig hebt!
image
Zoals je op de swatch kan zien, is de gloss semi-dekkend. Voor een glossje vind ik dit zeker niet slecht!
image
Ook op mijn lippen vind ik het resultaat erg mooi! Je kan de kleur van de gloss gewoon goed zien, en dat is precies wat ik wil! Voor alleen een glansje koop je maar een budget transparant glossje, daar hoef je deze gelukkig niet voor te kopen! De kleur vind ik echt geweldig; echt leuk, zacht, barbieroze 😉 Gaaf!

Jumbo Eye Pencil in Milk
image
Hou je van kleurrijke, opvallende looks of werk je veel met koele tinten? Dan is dit potloodje echt een product voor jou! Het Jumbo Eye Pencil in Milk kan je natuurlijk gewoon als waterlijn-kleur gebruiken, maar dit potloodje wordt meestal gebruikt als oogschaduwbasis!
image
Het potloodje is naar mijn mening net te groot om als eyeliner op je oog te gebruiken. Of je moet heel erg precies kunnen werken 😉 Maar, om hem als oogschaduwbasis aan te brengen is zo’n bredere punt juist fijn!
image
Toen ik deze swatch maakte, was ik verbaasd. Flabbergasted. Wat een pigment! Op de foto heb ik een paar kleine streepjes naast elkaar gezet, zonder ze echt te overlappen. Mooi he? 😉
image
Zo gebruik ik hem het liefste: als basis op mijn oog! Ik zet een paar streepjes, en werk hem dan uit. Ga je voor een echt felle look of wil je hem stralend wit houden? Breng dan meer basis aan en werk hem minder uit. Tada, perfect wit canvas voor je oogschaduwcreaties!
image
Conclusie
Wow, ik ben enthousiast over deze producten van NYX! Het oogpotlood heeft een geweldig pigment en doet het prima als basis. Na een tijdje begint mijn oogschaduw wel te creasen, sneller dan bij een echte basis, maar dat vind ik niet meer dan logisch 🙂 Over de Butter Gloss kan ik kort zijn; I. NEED. THEM. ALL. Echt, ze hebben zulke leuke kleuren, ze voelen ongelofelijk comfortabel aan en ze ruiken onwijs lekker. Echte musthaves, beide producten!

De producten van NYX zijn online verkrijgbaar, of bij de Douglas. Voor de Butter Glosses betaal je €6,99 en voor de Jumbo Eye Pencils betaal je €5.49.

Zijn jullie net zulke fans van de Butter Glosses en het Jumbo Eye Pencil als ik?

5 thoughts on “NYX Musthaves – Butter Gloss & Jumbo Eye Pencil

  1. Leuk! Ik heb precies die butter gloss aan een vriendinnetje gegeven een half jaar geleden, zij is er ook super tevreden over! Hij staat jou ook super leuk!

  2. Pingback: My Makeup Lookbook 4/15 | Miss Mo's Makeup

  3. Pingback: NYX Butter Gloss – Maple Blondie | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

