Trekpleister Haul 2/2: Catrice Blush en NYC Lip Colour

Afgelopen week konden jullie al mijn twee nieuwste aanwinsten voor mijn Catrice lipstick collectie zien die ik kocht bij de Trekpleister. Vandaag laat ik nog twee mooie producten zien die ik die avond meenam: een snoeperige roze blush van Catrice en een mooie berry lipstick in potloodvorm van NYC. Met beide producten ben ik heel erg blij! Kijk mee naar deze twee producten!

NYC City Proof Twistable Intense Lip Colour
image
Over deze potloodjes van NYC had ik al veel goeds gehoord, zulke lipsticks in potloodvorm zijn super populair op het moment en met een goede dekking zit je al snel goed. Deze variant belooft een intense dekking te hebben, waar ik erg blij mee zou zijn want sheer lipproducten doe ik niet aan 😉 Mijn oog viel meteen op het mooie kleurtje Gramercy Park Plum, die ik zou omschrijven als een paarse berry kleur. Vooral in de winter ben ik gek op dit soort producten!
image
De lipstick is gevormd als een potlood, wat steeds populairder begint te worden! Bijna elk merk brengt wel zo’n potlood uit en dat vind ik fijn, want het is super makkelijk om aan te brengen! Deze variant van NYC heeft een goed formaat: dun genoeg om precies mee te werken, maar niet zó dun dat je vervolgens een half uur bezig bent met het inkleuren van je lippen. Top!
image
Bij het swatchen was ik erg blij: kleur!!! Ik was bang dat het een zwakke, paarse waas zou worden, maar dat is totaal niet het geval. Met een paar vegen heb je een redelijk goede dekking, en op je lippen valt hij nog beter uit. Ik kon niet wachten om dit mooie berry kleurtje op mijn lippen uit te proberen!

DSC_1223+

Ahh, ik word hier zo blij van! De potloodvorm maakt het super makkelijk om de kleur precies aan te brengen, en de lipstick heeft een heerlijke, subtiele bosbessengeur. Ook de kleur zelf ben ik enthousiast over; het is een prachtige, roze berry kleur die bij heel veel mensen geweldig zal staan. Durf je het niet om hele donkere kleuren te dragen, of is volledig paars iets teveel van het goede voor jou? Dan moet je dit kleurtje eens bekijken!

Catrice Defining Blush

DSC_0928+

Normaal ren ik altijd meteen naar de lipproducten van Catrice om al het moois uit te zoeken wat ze nog in de aanbieding hebben, en kijk ik niet zo om naar de andere producten. Nu nam ik de tijd om eens uitgebreid tussen hun mooie blushes te zoeken, want de kleur die ik al heb (Apropos Apricot) bevalt me erg goed. Na even rondneuzen nam ik dit lieve, snoeproze kleurtje 040 Think Pink mee, en ik heb er zeker geen spijt van!

DSC_0930+

Think Pink is een sterk gepigmenteerde, opvallende roze blush. Tot nu toe had ik nog niet zo’n felle roze kleur in mijn bezit, dus was ik erg nieuwsgierig naar hoe het me zou bevallen!

DSC_0943+

Al met 1 veeg geeft de blush een mooie kleur af. Je moet dus wel een beetje opletten dat je niet teveel aanbrengt en een clowntjes effect krijgt! De kleur zelf vind ik geweldig, zeker voor de lente/zomer! Ik begin steeds meer van blush te houden, hihi 🙂

IMG_20141222_144916+

Op de foto zie je hoe mooi Think Pink kan zijn als je hem subtiel aanbrengt. Als ik uit zou gaan of hem voor een speciale gelegenheid zou dragen, zou ik hem iets zwaarder aanbrengen, maar zo voor overdag vind ik hem perfect! Hij geeft je wangen net wat extra kleur, en zo’n lief roze kleurtje laat je gezicht mooi opvallen 🙂IMG_20141222_145059+

Conclusie

Weer een geslaagde haul! Ik ben zeker van plan om meer kleuren van de NYC lipstickpotloden te kopen, want ze zijn zo fijn in gebruik! Als ik snel weg moet, gaat deze mee in de tas. De blush vind ik, mits subtiel aangebracht, erg mooi staan bij mezelf. Aan de andere kant is hij misschien iets té gepigmenteerd, en je moet hem goed uitblenden om te voorkomen dat hij gaat vlekken. Maar, over de kleur ben ik zeker enthousiast! Als je van mooie roze blushes of paarse kleuren lipstick houdt, dan zou ik deze twee producten zeker even gaan bekijken!

De NYC City Proof Twistable Intense Lip Colours zijn voor €3,99 te koop, de Defining Blushes van Catrice koop je voor €3,59. Beide producten zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. 

3 thoughts on “Trekpleister Haul 2/2: Catrice Blush en NYC Lip Colour

  1. Pingback: My Makeup Lookbook 9/15 | Miss Mo's Makeup

  2. Pingback: De Crazy About Lipstick Tag! | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

