Trekpleister Haul 1/2: Catrice Lipsticks

Goedemorgen, daar ben ik weer met een nieuwe haul! Laatst was er bij de Trekpleister een sale avond met 20% korting op je hele aankoop. Dat laat ik me echt geen twee keer zeggen! Gelukkig had ik nog wat kleine dingen op mijn verlanglijstje staan, en kon ik die met korting meenemen 😉 Vandaag wil ik graag twee mooie lipsticks laten zien, later volgen er nog een blush en een lipstick in potloodvorm. Lees verder voor mijn mening over twee Ultimate Colour Lipsticks van Catrice in de kleuren MATTador en The Lips Are On Fire!

DSC_0937

Ja, ik heb echt weer nieuwe Catrice lipsticks gekocht 😉 Ze zijn gewoon zo fijn! Met deze twee erbij is mijn hele Ultimate Colour lijn compleet, op de kleur Be Natural en Kiss Me If You Can na, want die vind ik gewoon niet zo mooi staan bij mij. Misschien dat het binnenkort tijd wordt voor een lipstick collectie artikel? Deze twee plaatjes zijn nu in ieder geval van mij, en ik ben er super blij mee! MATTador is echt een gave, matte rode kleur en These Lips Are On Fire is een zomerse knalkleur, zoals de naam al verklapt. Ik had hoge verwachtingen!

DSC_0945

Op bovenstaande afbeelding kun je de swatches zien van beide kleuren; links MATTador en rechts TLAOF. Wow, dat dacht ik ook, wat een kleur! Beide tinten geven meteen een goed pigment af, al is MATTador wel iets stroever door de matte finish. Ik blijf me verbazen over hoe goed deze lipsticks me bevallen, en dat voor maar 4 euro! Het is natuurlijk geen YSL of Dior (al heb ik die niet in mijn bezit om te vergelijken, helaas), de kwaliteit van de dekking is prima.

MATTador

PicMonkey Collage

Let alsjeblieft niet op mijn lodderige oogjes, deze foto’s nam ik tijdens de week dat ik niet lekker was

MATTador doet zijn naam eer aan, en is een mooie, opvallende rode kleur. Door de matte finish staat hij erg chique, het is echt een klassieke rode kleur! Met de toevoeging van deze kleur aan hun collectie heeft Catrice het goed gedaan, want mat = hot! Dit kleurtje blijft makkelijk een paar uur zitten en geeft ook niet veel af op glazen. Kissproof is hij niet helemaal, maar de mooie tint is zeker aantrekkelijk en vrouwelijk 😉

The Lip Are On Fire

PicMonkey Collage1

BAM, daar is The Lips Are On Fire! In het echt knalt hij nog meer van je lippen af, dit is zeker geen kleur voor mensen die bang zijn om op te vallen. TLAOF is een felle, oranjerode kleur die echt knalt. Zelf ben ik gek op dit soort aparte, opvallende kleuren voor op mijn lippen dus was ik aangenaam verrast! Dit kleurtje zou ik wel iets vaker bijwerken dan MATTador, want je wil hem natuurlijk wel fel houden. This girl is on fire …. 🙂

Conclusie

Tja, wat kan ik hier nu nog aan toevoegen? Ik hou van deze kleuren! MATTador is perfect voor de aankomende feestdagen, bij een mooie smokey eye of juist neutrale, glimmende look zal hij zo mooi staan. TGIOF mag dan niet een typische winterkleur zijn met zijn oranje felheid, het is zo’n gave kleur dat het me niet veel uitmaakt welk seizoen het is! Met deze twee prachtige kleuren is mijn Catrice collectie eindelijk compleet! Althans, tot de volgende assortimentswissel van februari dan 😉

Beide lipsticks zijn verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat en Trekpleister, voor €3,99 per stuk.

Zijn jullie ook zulke lipstick hoarders als ik?

4 thoughts on “Trekpleister Haul 1/2: Catrice Lipsticks

  1. Pingback: Trekpleister Haul 2/2: Catrice Blush en NYC Lip Colour | Miss Mo's Makeup

  2. Pingback: De Crazy About Lipstick Tag! | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

