My Makeup Lookbook 49/14

Allereerst, sorry voor de afwezigheid afgelopen week, ik ben ziekig en druk met school en het vrijdagartikel is er toen een beetje bij ingeschoten!

My Makeup Lookbook is mijn versie van een wekelijks verslagje, maar dan totaal gericht op makeup! Elke dag van de week leg ik mijn makeup vast, om dit op zondag met jullie te delen! Zo kunnen jullie inspiratie opdoen voor de komende week en spoor ik mezelf aan om elke dag een unieke look te creëeren. Win win! Het weekje van sinterklaas is eindelijk aangekomen, leuk! Helaas werd ik juist tegen het einde van de week niet lekker, maar dat weerhield me er niet van om fijn sinterklaas te vieren, naar een leuke verjaardag te gaan en lekker te werken!

Maandag
image
image
Uitslapen, yay! Ik hoefde op maandag pas om 11 uur op de uni te zijn, dus kon ik wat extra tijd aan mijn oogmakeup besteden! En het was al licht dus ik kon ook mooiere foto’s maken. Zo begint mijn week goed! Ik was in de stemming voor berry lippen, dus droeg ik mijn nieuwe lipstickpotlood van NYC in de kleur Gramercy Park Plum. Echt fijne producten, daar ga ik meer kleurtjes van halen! Bij berry lippen draag ik graag warme oogmakeup, dus maakte ik mijn ogen op met een glimmende geelgouden kleur en wat donkerbruin in mijn buitenste ooghoek. Normaal draag ik daar zwarte eyeliner bij, maar vandaag besloot ik het eens te combineren met een bruin lijntje en dat ging verassend goed!
image

Dinsdag
image
image
In tegenstelling tot maandag, was ik vandaag juist meer in de stemming voor simpele makeup, ook omdat ik foto’s voor mijn lipstick artikel van dinsdag wilde maken en de focus natuurlijk op mijn lippen moest liggen! Op mijn ogen droeg ik alleen wat glimmende, huidskleurige oogschaduw en bruine eyeliner. Mijn lippen maakte ik op met de Kylie Jenner combinatie, zodat ze mooi vol lijken 😉 Zo makkelijk maar zo veel effect!
image

Woensdag
image
image
Dinsdag avond had ik een verjaardag (wat natuurlijk niet al te vroeg eindigde), dus werkte ik op mijn vrije woensdag aan een artikel met mijn tips om er wakker uit te zien. Dat kon ik zelf ook wel gebruiken 😉 En omdat ik ’s middags gezellig koffie ging drinken en ging lunchen met mijn moeder, wilde ik me natuurlijk wel fatsoenlijk opmaken! In mijn binnenste ooghoek bracht ik een lichte kleur aan, op de rest van mijn oog tot ongeveer 3/4 van mijn ooglid een huidskleurige tint en op het laatste deeltje een matte roodbruine kleur. Verder droeg ik een zwarte eyeliner, mascara en het leuke kleurtje Pink Me Up van Catrice op mijn lippen. Helemaal niet te zien dat ik een kort nachtje gehad heb! 😉
image

Donderdag
image
image
Vandaag was ik in de stemming voor matte ogen, iets wat ik niet vaak doe! Heel veel meiden zijn er gek op, maar ik grijp toch vaker naar de glimmende kleuren! Als ik het dan toch een keer draag, vind het dan wel erg gaaf en elke keer zeg ik tegen mezelf dat ik toch echt eens wat vaker matte kleuren moet gebruiken! Ik combineerde een matte huidskleur met een matte, bruinrode kleur die helaas niet geweldig te zien is. Hierbij droeg ik mijn leuke olijfkleurige eyeliner, I love it! Mijn lippen verzag ik van een lieve kleur met de Rimmel Apocalypse – Celestial. Ik ben verliefd op dit kleurtje, hij past echt overal bij en slijt niet snel 🙂
image

Vrijdag
image
image
Het heerlijk avondje is gekomen! Ik was al helemaal in de sinterklaasstemming, want op donderdag stonden er al heerlijke pepernoten in de oven! Op vrijdag had ik eerst een lectuur op de uni en ben ik daarna gezellig de laatste inkopen gaan doen in Utrecht met Rick! Ook bakte ik een banketstaaf voor mijn opa als kadootje, samen met wat gevulde speculaas voor bij de koffie. Ik hou van bakken! Ook mijn makeup had ik afgestemd op sinterklaas: mooie rode lippen met een kleurtje van MUA (volgensmij is het Shade 1, maar dat weet ik niet zeker), die goed past bij de rode mijter van sinterklaas! Helaas had ik vandaag mijn wing GOED verpest 😦 Gelukkig was de oogmakeup niet zo speciaal 😉
image

Zaterdag
image
image
Het einde is weer in zicht! Zaterdag werkte ik zoals gewoon weer een dagje. Ik zou eigenlijk pas om 13 uur beginnen, maar omdat ik toch weinig te doen had was ik om 12 uur al aan de slag gegaan 😉 ’s Avonds vierde ik sinterklaas met de familie van Rick, wat super gezellig was! Voor mijn werk maakte ik me op met wat BB cream van Catrice, wat poeder, de Illuminating Blush in Kiss Me Kenn en wat highlighter. Mijn ogen maakte ik op met een licht geelbronze kleur in mijn binnenste ooghoek en een matte, bruine kleur op de rest van mijn oog. Natuurlijk tekende ik er weer een wing bij, die deze keer wel goed lukte! Als laatste bracht ik nog een laagje Essence – Natural Beauty aan op mijn lippen en was ik helemaal work-proof! Mijn weekend begon goed 🙂
image

En het weekje is weer klaar! Zo gek, over 2/3 weken is het kerst en zitten we in 2015! Ik hou het niet meer bij in mijn hoofd 😉

One thought on “My Makeup Lookbook 49/14

Geef een reactie

