My Makeup Lookbook 47/14

My Makeup Lookbook is mijn versie van een wekelijks verslagje, maar dan totaal gericht op makeup! Elke dag van de week leg ik mijn makeup vast, om dit op zondag met jullie te delen! Zo kunnen jullie inspiratie opdoen voor de komende week en spoor ik mezelf aan om elke dag een unieke look te creëeren. Win win! Qua makeup was deze week behoorlijk simpel, en droeg ik vooral roze lipsticks heb ik gemerkt! Ik had een super gezellig eerstejaars diner, werkte veel aan school en hing lekker rond met mijn vriend!

Maandag
image
image
Weer een nieuwe week! Op school zijn we begonnen aan het nieuwe blok, wat al erg leuk is! ’s Ochtends hadden we een interessante lectuur, en ’s middags heb ik met mijn lab maatje gewerkt aan het verslag van het vorige experiment. Qua makeup ging ik weer even terug mijn comfort zone; rustige ogen en fellere lippen! Op mijn ogen combineerde ik huidskleur en lichtbruin met een groene eyeliner. Dat ga ik vaker doen, het stond verrassend mooi! Op mijn lippen droeg ik een oude favoriet: de kleur Pink Me Up van Catrice. Helaas niet meer verkrijgbaar, maar het is een van mijn eerste lipsticks en heeft dus een speciaal gevoel 🙂
image

Dinsdag
image
image
Dinsdag was weer een vroegertje, dus was mijn makeup niet zo uitgebreid! Ik droeg een glimmende lichte kleur met een gouden glans op mijn hele ooglid, met wat wittegele highlighter in mijn binnenste ooghoek. Natuurlijk droeg ik ook mijn zwarte eyeliner! Op mijn lippen droeg ik een van de nieuwe kleuren van Catrice: MATTraction, een mooie matte rood/roze kleur! Ook droeg ik een knotje, omdat ik op maandag mijn haar weer eens geverfd had! De week erna probeer ik dan zo min mogelijk mijn haar te belasten en verzorg ik het even extra goed!
image

Woensdag
image
image
Mijn woensdag stond in het teken van het bijwerken van mijn labboek; elke donderdag hebben we een hele dag in het lab waarbij we een experiment uitvoeren, en alle informatie en resultaten daarvan moeten in je labboek geschreven worden. Nu ben ik ‘redelijk’ perfectionistisch, ahum, dus nam ik er goed de tijd voor! Tussendoor nam ik ook even de tijd om gezellig wat koffie te drinken met mijn moeder. Ook maakte ik foto’s voor mijn artikel van die dag, en droeg ik dus MAC – Creme Cup op mijn lippen, gecombineerd met een lippotlood van Essence. Daarbij droeg ik wat huidskleurige oogschaduw met een lichte highlighter en olijfkleurige eyeliner. Zulke simpele looks zijn super fijn voor rustige of vrije dagen! Of als je gewoon geen zin hebt om uitgebreid voor de spiegel te gaan staan klooien, zoals ik die dag 😉
image

Donderdag
image
image
Donderdag, Labdag! De hele dag heb ik lekker in het lab gestaan en met allerlei apparaten en mengseltjes geklooid 🙂 Omdat ik toch de hele dag binnen was, maakte ik mijn ogen niet teveel op; ik droeg een champagne, matte kleur op mijn ooglid en een gele highlighter in mijn ooghoek. Een beetje glimmend bruin in de crease, wat mascara en eyeliner en klaar. Snel en simpel! Op mijn lippen droeg ik weer een roze kleurtje, maar ik weet eerlijk gezegd niet eens meer welke… Best erg, aangezien het pas zondag is als ik dit typ! Tja, ik ben ook al 18 he… 😉
image

Vrijdag
image
Yay, het is eindelijk vrijdag! ’s Avonds had ik een gala dinner van de studievereniging, dus heb ik me lekker de halve dag bezig gehouden met het preppen daarvoor 🙂 Heerlijk! En de andere helft werkte ik wat aan school en maakte ik foto’s voor artikelen. Van mijn ogen ben ik vergeten foto’s te maken, maar gelukkig droeg ik alleen maar zwarte eyeliner en mascara 😉 Naast de lipsticks die ik testte en de avondmakeup, droeg ik vrij weinig! Zo stom, had ik ’s avonds zulke mooie makeup, vergeet ik er foto’s van te maken én droeg ik geen mascara op mijn mooie gekrulde wimpertjes! Stom hoe ik dat soms vergeet. Ach, de lading makeup die er voor de rest op zat maakte het wel een beetje goed 😉
image

Zaterdag
image
image
Alweer de laatste dag van mijn Lookbook van deze week! Het gaat zo snel, over twee weken is het al sinterklaas en nog een paar weken en dan is het 2015! Zo gek. In de winkel liggen alle sinterklaas en kerstspullen alweer klaar, het was dus lekker druk! Omdat ik wat later kon beginnen, maakte ik me lekker wat extra op, met wat BB cream, poeder, Essence – Sweetheart blush en ELF – Vloeibare High in Golden Peach. Op mijn ogen droeg ik een matte roze kleur, witgele highlighter en goudgeel op mijn buitenste ooghoek. Zulke kleurtjes vind ik het mooiste met een bruin eyelinertje, dus droeg ik dat. Op mijn lippen droeg ik de kleur Celestial uit de Rimmel Apocalypse lijn, zulke fijne producten zijn dat (en check hoe vol mijn lipjes lijken)! De kleur staat ook erg leuk met mijn roodbruine haar 😉 ’s Avonds was ik gezellig bij Rick en hebben we film gekeken, the usual dus 😉 Nu ik werk op zaterdag merk ik pas hoe fijn vrije avondjes en zondagen zijn! image

Dat was mijn makeup weekje weer! Geen ingewikkelde looks deze keer, zoals ik al zei hou ik het meeste van simpele ooglooks met felle lippen! Who’s with me? 😉 Een fijne zondag en tot volgende week!

2 thoughts on “My Makeup Lookbook 47/14

Geef een reactie

