MAC – Creme Cup

Toen ik voor mijn verjaardag mijn eerste MAC lipstick, Vegas Volt, kreeg was ik verkocht; wat een super merk! Ik wist zeker dat dit niet mijn enige product zou blijven, al zou ik er wel even wat geld voor opzij leggen 😉 Zulke producten koop ik graag voor speciale gelegenheden! Afgelopen zomer was ik in Rome en dat vond ik wel een mooi excuus om even de MAC in te duiken! Daar vond ik de mooie nude kleur Creme Cup, die ik vandaag toch graag aan jullie wil laten zien!

De foto’s die ik van de net nieuwe lipstick gemaakt had, zijn helaas onvindbaar… Excuses voor de gebruikte lipstick dus 😉

image
Creme Cup is een lipstick uit de vaste collectie van MAC, en dus bij elk verkooppunt te krijgen! De finish van de lipstick is Cremesheen, wat inhoudt dat de lipstick erg romig is, maar wel genoeg kleur afgeeft. Natuurlijk zit de lipstick in de iconische kogelvormige, zwarte huls van MAC, die ik altijd super mooi vind. Het voelt gewoon luxe aan en houdt fijn vast! 😉

image
Daar is hij dan, de prachtige subtiele kleur Creme Cup! De swatch was super makkelijk gemaakt door de romige textuur, en er kwam gelijk voldoende kleur vanaf. Ik kan de kleur het beste omschrijven als een mix tussen zachtroze en een nude kleur, perfect voor overdag dus!

image
En zo ziet hij er uit op mijn lippen! Ondanks dat de kleur vrij licht is, vind ik het toch goed staan bij mijn lichte huidje. Helaas blijft de lipstick wel wat aan velletjes hangen en moet ik er echt voor zorgen dat hij goed verdeelt is over mijn lippen, zodat het er iets natuurlijker uitziet en er geen donkerdere rand te zien is rond mijn lippen. Afgezien van dat vind ik hem erg mooi!

image
Maar, op dat probleem heb ik iets gevonden! Op bovenstaande foto’s kun je zien dat de lipstick iets donkerder is en egaler aangebracht lijkt. Mijn geheim? Een simpel lippotlood van Essence in de kleur Soft Mauve, die ik binnenkort uitgebreid laat zien! Door de donkerdere kleur van het lippotlood wordt de lipstick iets warmer en is hij makkelijker aan te brengen. Op deze manier vind ik hem ook super mooi!

Conclusie
Ook mijn tweede lipstick van MAC is een groot succes! Ondanks dat hij iets lastig is om egaal aan te brengen en iets aan de velletjes kleeft, vind ik hem super staan bij mijn lichte huid en donkerdere (vers geverfde!) haar 🙂 In combinatie met met lippotlood is de originele kleur iets minder opvallend, maar is de kleur nog net zo mooi! Mijn MAC lipstick wishlist wordt beetje bij beetje groter (en stiekem is er gister een nieuwe binnengekomen!) en ook word ik steeds nieuwsgieriger naar de andere producten van MAC. Vooral een blush, Smudge Pot of de Soft and Gentle highlighter maken me nieuwsgierig! Wordt vervolgd… 😉

De MAC lipsticks zijn voor 19€ te koop bij de MAC counters in bijvoorbeeld de Bijenkorf of de Douglas

Wat is jullie favoriete nude kleur, en welke MAC lipsticks zijn volgens jullie echte must-haves?

11 thoughts on “MAC – Creme Cup

  1. Wat een mooie zachte kleur heeft die lipstick, staat je erg mooi! Ik heb zelf nog geen ervaring met MAC, maar ik ben wel van plan om binnenkort even een kijkje te nemen naar het assortiment, hoor van iedereen goede verhalen erover haha 🙂

  2. Pingback: My Makeup Lookbook 47/14 | Miss Mo's Makeup

  3. Pingback: My Makeup Lookbook 5/15 | Miss Mo's Makeup

  4. Pingback: My Makeup Lookbook 9/15 | Miss Mo's Makeup

  5. Pingback: De Crazy About Lipstick Tag! | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

