Therme 24 Hour Cream & Serum

Therme kende ik vooral van de fijne showerfoams, douchescrub, bodylotion en handcrèmes. Toen ik laatst op zoek was naar nieuwe verzorging voor mijn huid bij de Op=Op Voordeelshop, kwam ik ineens twee gezichtsproducten tegen van Therme! Voor een tientje nam ik de 24H Hydro Control en het Power Face Serum mee om uit te testen!

image
De crèmes worden beide in een soortgelijk doosje verkocht, wat ik erg leuk vind! Zo kan je ook controleren of je product helemaal dicht is en jij de eerste bent die hem gebruikt. Zoals alle producten van Therme straalt de verpakking rust en natuur uit, mooi!

24h Hydro Control
image
De 24h Hydro Control zit in een handige tube van ___ ml. Deze crème is voor zowel dag- als nachtcrème te gebruiken, maar zelf gebruik ik hem het liefste in de ochtend nadat ik mijn gezicht schoongemaakt heb. De crème zou mijn huid hydrateren en goed zacht aan laten voelen, klinkt goed!
image
Op de tube zit geen irritante draaidop, maar een fijn klikdopje! Een tube waar je je crème uit kan knijpen vind ik altijd het fijnste; je kan alles eruit halen en het is een stuk hygiënischer dan elke keer met je vingers in een potje graaien. Good job, Therme, hier scoor je punten mee!

Power Face Serum
image
Naast de dag/nachtcrème verkoopt Therme ook nog een serum voor dagelijks gebruik. Serums zijn vaak wat vettige substanties die je huid echt goed en extra verzorgen. Doe mij maar! Dit serum komt niet in een tube, maar in een soort plasticen flesje van __ ml.
image
Het serum bevat een tuitje, wat ook wel handig is, zeker omdat hij nogal vloeibaar is. Met een tube zou hij er zo uit druipen! Ook is deze vorm vrij hygiënisch in gebruik. Hier is over nagedacht 😉

Substantie
image
Links zie je het Power Face serum, rechts de 24h Hydro Control crème. Ze verschillen nogal in substantie! Beide zijn wit gekleurd en hebben dezelfde, subtiele crèmegeur, maar het serum is zacht en vloeibaar en de crème is wat vaster en vettiger. Toch heb ik het idee dat de vorm van de product perfect is voor hun doel!

image
Het is nogal lastig om het verschil na gebruik van een crème te laten zien, want dat is er eigenlijk niet. Dus hierbij een prachtige foto van mijn tevreden, makeuploze gezicht na gebruik van de Hydro Control crème 😉 Na gebruik voelt mijn huid zacht en gehydrateerd aan, zoals het hoort! Hetzelfde geldt voor het serum; mijn huid voelt gelijk een stuk meer gevoed en zachter aan! Op dit moment gebruik ik er geen nachtcrème bij, maar dat zou ik eigenlijk wel moeten doen want voor de winter is deze verzorging nét niet genoeg.

Conclusie
image
Beide producten vind ik erg fijn, en zou ik zeker weer kopen! Het serum alleen voor ’s avonds is niet genoeg voor mij, in de winter althans. Daar moet ik dus nog even een nachtcrème voor zoeken! Verder ben ik erg tevreden over de producten van Therme, ze voelen fijn aan, doen hun werk goed en geven me geen puistjes (zoals de crème van Hema dat wel deed…)! Ik ben blij!

De crèmes zijn te koop bij de Op=Op Voordeelshop, ergens anders heb ik ze nog niet gezien! Voor 19€ heb je ze allebei in huis!

Wat is jullie favoriete product van Therme?

6 thoughts on “Therme 24 Hour Cream & Serum

  1. Pingback: Nivea – Sensitive Dag- en Nachtcrème | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

