Mijn Favoriete Herfst Lipsticks

Het wordt steeds kouder buiten, en dat betekent dat we officieel weer de herfstlipsticks erbij mogen pakken, hurray! Het leek mij daarom leuk om mijn favoriete, ultieme herfstkleuren op een rijtje te zetten! Alle kleurtjes zijn goed betaalbaar en makkelijk verkrijgbaar, en dus zit er voor iedereen wel wat bij! Veel leesplezier 😉

image
Dit zijn ze, alle 8! Van links naar rechts zie je:

Rimmel – Sloane’s Plum
L’Oréal Collection Exclusive – Laetitia’s Pure Red
Catrice – Plum & Base
Catrice – Matt-erial Girl
Catrice – Ginger & Fred
Catrice – Berry Bradshaw
Essence – Soft Nude Matte Lipgloss
Rimmel Kate Matte – 112

Zoals je ziet, bestaat het grootste deel van de collectie uit diep rode of paarse tinten. Typische herfstkleuren! Ook vind je een bruine en een neutrale tint tussen mijn favorieten.

Swatches
image
De swatches van de eerste vier kleuren! Alle vier zijn goed gepigmenteerd, wat ik altijd erg fijn vind bij donkere lipsticks.

image
En de laatste vier kleuren! Dit zijn de iets rodere en warmere tinten. Wederom goed gepigmenteerd, en deze zijn ook erg goed draagbaar!

Sloane’s Plum
image
In de huls lijkt hij vrij donker, maar eenmaal aangebracht veranderd de kleur in een mooie, diepe, roodpaarse pruimenkleur. Dit is de donkerste kleur uit het rijtje!

Laetitia’s Pure Red
image
In een van mijn Lookbooks heb ik deze prachtige, dieprode kleur al als favoriete rood van het najaar bestempeld. De kleur is donkerder, wat perfect bij de herfst past en hem chique maakt, wat weer mooi meegenomen is voor de feestdagen! Yep, ik ben écht enthousiast over deze mooie limited edition kleur!

Plum & Base
image
Ook deze kleur heb ik al vaker over geschreven, en ik kreeg er in de review al goede reacties op. Begrijpelijk, want Plum & Base is gewoon een prachtige, pruimenpaarse kleur!

Matt-erial Girl
image
Matte? Check! Perfecte mix tussen roze, rood en paars? Check! Dit oudere kleurtje van Catrice is en blijft een favoriet, en niet alleen in de herfst! Toch geeft de paarse ondertoon hem een herfstig tintje, maar omdat hij niet super paars is, is hij ook geschikt voor mensen die nog niet zo durven met donkere paarse kleuren!

Ginger & Fredimage
Ginger & Fred is een apart kleurtje; licht rood/paars met een gouden glans eroverheen. Een mooi warm kleurtje voor de herfst, die een subtiele glans geeft.

Berry Bradshaw
image
In de huls lijkt deze kleur paarser dan in het echt, maar dat maakt het hem niet minder mooi! Berry Bradshaw is een donkerdere, warme, roodpaarse kleur. Deze draag ik erg graag!

Soft Nude
image
Deze kleur is de enige die niet in het rijtje donker-rood-paars valt; Soft Nude valt in de categorie mooie donkere nudekleuren. De matte finish in combinatie met de subtiele kleur en de zachte lipgloss-textuur maakt hem tot een favoriet!

Kate 112
image
Last but not least, nummer 112 van Rimmel Kate! Dit is een apart kleurtje en ik weet niet of hij in de smaak zal vallen bij iedereen, maar ik vind hem super gaaf! Het is een baksteenrode/mocha kleurtje met een matte finish. Voor de donkerdere huidjes lijkt hij me perfect als neutrale kleur met een rode ondertoon, voor de lichtere huidjes is hij iets gewaagder! Maar daar hou ik wel van 😉

image
Nog even een klein overzicht van alle kleuren bij elkaar! Mijn favoriete tinten voor de herfst zijn overduidelijk roodpaarse tinten, I love it! Mijn all time favourite uit dit rijtje is toch wel Matt-erial Girl, al zit Laetitia’s Pure Red daar niet ver van af! Alle 8 zijn mooie kleuren en ik draag ze super graag, de ene iets meer dan de andere. Als het op lipsticks aankomt, is de herfst wel een heel erg leuk seizoen!

Wat zijn jullie favoriete tinten voor de herfst?

8 thoughts on “Mijn Favoriete Herfst Lipsticks

Geef een reactie

