W7 In The Buff & In The Nude

W7, hét merk met de mooie, betaalbare dupes voor dure merken zoals Benefit en Urban Decay. Geld voor het echte werk heb ik niet, maar voor deze budget pareltjes zeker wel! In the Buff is de dupe voor UD Naked 2, en In The Nude voor UD Naked 3. Inmiddels heeft W7 alweer twee nieuwe palletes uitgebracht, waarvan de dupe van de originele Naked onderweg is naar mij 😉 Toch wil ik, als inkomertje, deze twee ouder maar prachtige paletten laten zien!

In The Buff
image
Zoals gezegd, is deze versie een dupe van het tweede Naked palette van Urban Decay. Zo vrolijk wordt ik van de mooie afwisseling tussen matte en shimmery oogschaduws! Met 1 zo’n palette heb je genoeg bij je voor op reis! De kleuren variëren van huidskleurig tot bruin tot groenig tot zwart, met verschillende koele en warme tinten.

Het palette bevat de volgende kleuren:

image
Buff – Een crèmekleurige highlighter met een gele ondertoon. Een beetje een vanille-kleur! Op de swatch ziet hij er niet gepigmenteerd uit, maar op het oog valt dat reuze mee!
Camel – Een glimmende, geelbruine kleur met een mooie gouden glans. Erg goed gepigmenteerd!
Sand – Net als Buff een mooie highlighter, maar deze neigt meer naar roze. Hetzelfde verhaal, op de huid bijna niet te zien maar geeft op het oog wel een goed pigment!
Dust – Een heel goed gepigmenteerde, donkerdere roodbruine tint met een mooie shimmer.
Chocolate – Deze kleur is helaas wat minder gepigmenteerd, maar wel goed op te bouwen! Chocolate is een mooie, warme taupekleur.
Topaz – Een koele, donkerbruine kleur met een subtiele gouden shimmer. Iets kruimelig, maar wel goed gepigmenteerd!

image
Earth – Een mooi, glimmend zandkleurtje met een prima pigmentatie.
Storm – Een goed gepigmenteerde, olijfgroene tint met een koele shimmer.
Silk – Een koele highlighter met een hele mooie zilveren shimmer.
Wave – Dit vind ik een prachtige kleur! Een diepe roodbruine tint met een hele subtiele shimmer, die niet koel en niet warm is. Deze is zo mooi voor in de crease!
Thunder – Een koele, donkerbruine kleur met een bijna groene ondertoon. Prima pigmentatie en een mooie subtiele glans!
Onyx – Een matte, diepzwarte kleur. Helaas is de pigmentatie niet geweldig, deze swatch heeft me wat moeite gekost. Aan de andere kant kan je hem zo wel mooi subtiel aanbrengen!

image
De look met het W7 In the Buff palette! Ik heb de kleur Buff aangebracht in mijn binnenste ooghoek. Vervolgens heb ik de kleur Camel over mijn hele ooglid aangebracht en deze in de crease geblend met Wave. Omdat ik mijn ooghoek nog niet licht genoeg vond, heb ik daarna Buff weer extra aangebracht over Camel. Zwarte eyeliner erbij, en klaar! Een makkelijke maar toch iets uitgebreidere look. De oogschaduws blenden erg makkelijk met elkaar en voelen zacht aan!

W7 In the Nude
image
Dit tweede palette is een mooie dupe van Naked 3. Qua kleurkeuze vind ik dit palette nog mooier dan In the Buff! De roze en champagne kleuren geven het palette een romantische sfeer. Deze is iets minder universeel dan zijn voorganger, maar de looks die je er mee kan maken kunnen zowel heel draagbaar als zwoel en smokey zijn!

In the Nude bevat de volgende kleuren:
image
Latte – Een matte, crèmewitte highlighter.
Angel – Een prachtige lichtroze kleur met grove, zilveren/witte glitters, die ik vooral gebruik als highlighter in mijn binnenste ooghoek.
Venice – Lijkt op Angel, maar dan donkerder, zonder de grove glitters, en met een subtiele koele glans.
Marilyn – Een matte, moeilijk te omschrijven roze kleur! Het is een beetje een mix van roze, taupe en een soort lichte lavendel kleur. Apart en heel erg mooi!
Copper Pot – Een aparte mix tussen roze en koper, erg gaaf! De warme glans is ook erg mooi.
Sun Kissed – Een simpele, koperbruin kleur met subtiele gouden glitters.

image
Alice – Matte, donkerroze kleur. Op de foto lijkt hij erg licht, maar dat komt door de lichtinval!
Bad Manners – Een subtiele, warme roze kleur met een gouden/koperen glans.
Coffee Cup – Een goed gepigmenteerde donkerbruine kleur met een mooie warme glans.
Mud Slide – Niet zo’n aantrekkelijke naam voor een oogschaduw, maar de kleur is wel mooi! Een licht bruine kleur met héle subtiele glitters.
Tokyo – Een aparte, bruingrijze tint met een koele glans. Erg mooi!
Fashionista – Naar mijn mening is dit, samen met Angel, de mooiste en apartste kleur uit het palette! De kleur is glanzend zwart, maar heeft rode/roze glitters in plaats van standaard goud of zilver. Zo apart!

image
En hier de look die ik met het palette gemaakt heb! In mijn binnenste ooghoek heb ik de prachtige kleur Angel aangebracht. De glitters zijn zo mooi! In het binnenste deel van mijn ooglid heb ik Venice aangebracht, welke ik mixte met de kleur Sun Kissed, die ik aangebracht had in mijn buitenste ooghoek. Als laatste blendde ik Mud Slide in mijn crease om wat diepte te creëeren en bracht ik een bruine eyeliner aan. Het bruine vind ik mooier bij de lieve, zachte kleuren dan zwart. Door de roze en champagne kleuren te mixen krijg je een hele lieve look, perfect geschikt voor een date bijvoorbeeld!

image

Conclusie
Ik ben zo ongelofelijk blij met deze palettes en kan niet wachten tot de nieuwste door de post afgeleverd wordt! De kwaliteit is prima, de oogschaduws zijn zacht en blenden goed, al zijn ze wel wat kruimelig. Ze zijn lekker compact en gaan elke keer mee als ik een nachtje weg ga. Voor het kleine bedrag dat je ervoor betaald, zou ik deze als must haves bestempelen!

Ik heb mijn palettes gekocht voor €8,95 bij de Op=Op Voordeelshop, maar ze zijn ook online verkrijgbaar bij o.a. Makeup Musthaves voor €7.99!

Hebben jullie al een van de mooie palettes van W7 in jullie stash, en zo ja, welke is jullie favoriet?

5 thoughts on “W7 In The Buff & In The Nude

  1. Pingback: My Makeup Lookbook 45/14 | Miss Mo's Makeup

  2. Pingback: My Makeup Lookbook 51/14 | Miss Mo's Makeup

  3. Pingback: My Makeup Lookbook 9/15 | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

