Catrice – In A Rosegarden & Pink A Berry

Lipsticks vind ik altijd het allerleukste om te kopen, om over te lezen en om over te schrijven. Bij de laatste assortimentswissel van Catrice kon ik het dus niet laten om twee nieuwe kleuren mee te nemen. Over de lipsticks van Catrice ben ik altijd super tevreden, en ik denk dat mijn collectie voor het grootste deel uit Catrice lipsticks bestaat! Deze keer review ik de kleuren In A Rosegarden (Ultimate Colour lijn) en Pink A Berry (Ultimate Shine lijn). Lees verder voor swatches van deze mooie alledaagse kleuren!

image
Over de verpakking heb ik niks aan te merken, het zijn gewoon simpele maar mooie hulzen. Qua vorm zijn beide hulzen hetzelfde, maar de Ultimate Colour lijn heeft een zwarte, glimmende huls en de Ultimate Shine lijn heeft een glimmende zilveren huls. De verpakking van Catrice lipsticks vind ik altijd erg fijn, omdat ze vrij stevig aanvoelen. Niet super high end, maar zeker ook niet op en top budget!

image
De swatches! Hierbij kan je goed het verschil tussen de twee lijnen zien; In A Rosegarden geeft een hoop kleur met een klein glansje, terwijl Pink A Berry juist veel glans afgeeft en een iets minder goede dekking heeft (niet in de negatieve zin). De swatches maken me alvast blij, mooie kleuren zijn het toch!

In A Rosegarden
image
In A Rosegarden kan ik het best beschrijven als een oudroze kleur met iets meer roze. Het is een lief, subtiel kleurtje die erg veel mensen zal staan! Sinds ik hem heb, heb ik hem al vaak gedragen omdat hij met zo veel te combineren is; zwaar opgemaakt of juist niet, met deze kleur zit je bijna altijd goed! Ook de dekking is prima: met 1 laag heb je al een mooi laagje kleur. Yep, ik ben heel erg blij met deze aankoop!

Pink A Berry
image
Normaal koop ik niet minder snel lipsticks uit de Ultimate Shine lijn, omdat ik liever voor kleur dan glans ga. Maar voor deze mooie roze kleur wilde ik wel een uitzondering maken! Zoals je kan zien, geeft hij inderdaad een mooie glans aan je lippen. De kleur zelf vind ik ook erg mooi: opvallend roze met een subtiele glitters. Deze kleur geeft een hele frisse uitstraling! Hij doet me een beetje denken aan de kleur Latino van de Rimmel Moisture Renew collectie, maar dan lichter en frisser. Deze kleur past ook mooi bij heel veel verschillende huidskleuren! Ook vind ik hem prima geschikt voor school of het werk, lipsticks met zo’n soort finish vind ik vaak een volwassenere uitstraling geven 😉

Conclusie
Deze twee nieuwe lipsticks van Catrice zijn zeker blijvertjes! Twee hele mooie kleuren die voor heel veel mensen toegankelijk zijn, en die elke dag gedragen kunnen worden. Wederom heeft Catrice me niet teleurgesteld met hun nieuwe toevoeging van lipsticks, als ik eerlijk ben kan ik al niet wachten op de volgende toevoegingen 😉

Beide soorten lipsticks zijn voor €3,99 verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat en Trekpleister.

Hebben jullie al nieuwe lipsticks van Catrice uitgeprobeerd?

10 thoughts on “Catrice – In A Rosegarden & Pink A Berry

  1. Pingback: My Makeup Lookbook 4/15 | Miss Mo's Makeup

  2. Pingback: De Crazy About Lipstick Tag! | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

