FOTD – Party Pinks

Hier is hij dan, zoals beloofd, een look waarbij ik de Catrice Illuminating Blush in Kiss me Ken draag! Het mag dan niet de focus van de look zijn, maar ik vond hem erg goed samengaan met de mengeling van roze kleuren op mijn ogen! Get ready with me: Party Pinks!

Basis
image

Allereerst bracht ik de basis aan van mijn makeup: de gezichtsproducten! Ik begon met het aanbrengen van een primer om mijn makeup mooier aan te kunnen brengen: de E.L.F Mineral Primer in Clear. Daaroverheen bracht ik een foundation aan die ik aan het testen ben, de L’Oréal Paris True Match Foundation in de lichtste kleur, C01. Voor nu is hij misschien nog net te licht, maar in de winter zal hij perfect zijn! Ook bracht ik concealer aan (Catrice Light Reflecting Concealer) en tekende ik mijn wenkbrauwen wat bij met de Eyebrow Kit van Catrice. Als laatste poederde ik dit af met de Catrice Waterproof Face Powder en bracht ik de Illuminating Blush in Kiss me Ken aan, en was ik klaar om aan mijn ogen te beginnen!

Ogen
image
Natuurlijk begon ik met een laagje Essence I Love Stage Eyeshadow Base op mijn ooglid! Daarna bracht ik over mijn hele ooglid een zachte, matte barbieroze kleur aan.

image
Om wat meer diepte te creëeren bracht ik in mijn buitenste ooghoek een warme paarse tint aan. Daarna bracht ik in mijn crease een roodpaarse cranberrykleur aan, die ik goed naar buiten blendde.

image
Met de cranberry kleur was ik nog niet helemaal tevreden, dus heb ik eenzelfde soort kleur gepakt, maar eentje die iets warmer en paarser was. Deze heb ik over de oude crease-kleur geblend tot het een mooiere, warmere tint geworden was. Als laatste bracht ik een zwarte winged liner aan met mijn E.L.F. Crème Liner en bracht ik een laagje NYC Curl Mascara aan.

Totaalplaatje
image
image
image
Tadaa, een lieve, opgemaakte look! Om een beetje in de roze sferen te blijven, droeg ik op mijn lippen de kleur In A Rosegarden van Catrice. De roze tinten in combinatie met het gezonde blosje dat de blush geeft, maken deze look erg lief en draagbaar. Toch is het geen alledaagse look door de barbieroze kleuren, wat hem erg geschikt maakt voor een feestje of avondje weg, zeker als je niet voor een super zware look wilt gaan!

Dragen jullie wel eens barbieroze, of kiezen jullie liever voor zwaardere neutrale kleuren voor een feestlook?

2 thoughts on “FOTD – Party Pinks

  1. Pingback: My Makeup Lookbook 9/15 | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

