MAC – Vegas Volt

Ahhhhhhhhhhhhh, mijn eerste MAC lipstick! Afgelopen mei was ik jarig en kreeg ik van mijn zusje een klein doosje in mijn handen gedrukt. Eenmaal opengemaakt bleek het een MAC lipstick te zijn! Al tijden stond er een lipstick van MAC op mijn wishlist, dus ik was zo blij! Mijn zus weet precies waar ik van houd, en koos voor mij de kleur Vegas Volt. Ik ben super enthousiast over deze lipstick, lees mee waarom!

image
Allereerst een beetje achtergrond info. Vegas Volt is een lipstick uit de vaste collectie van MAC, en heeft dus de karakteristieke huls van MAC lipsticks: donkergrijs, kogelvormig, met de merknaam op het bovenste gedeelte en een sticker op de onderkant met de productinformatie. Op dit stickertje staat dat de lipstick een Amplified finish heeft; dit houdt in dat de kleur romig is, maar ook erg intens. Ook bevatten Amplified lipsticks een subtiele glans, zoals de meeste ‘normale’ lipsticks. Genoeg informatie, op naar het echte werk!

image
Vegas Volt kan het beste beschreven worden als een koraaloranje kleur. De kleur vind ik prachtig: heerlijk opvallend en toch ook niet een alledaagse oranje- of koraaltint. En de geur die er vanaf komt, ohhh… Lekker zoet, zoals vanille!

image
De swatch op mijn hand ziet er al veelbelovend uit! De kleur is iets minder fel op mijn hand als in de huls, maar hij blijft mooi. De lipstick smeert als boter en geeft met 1x smeren al een goede hoeveelheid kleur af. Zou hij het net zo mooi op mijn lippen doen?

image
… Dat doet hij zeker! Na 1 laag was de kleur al mooi, maar na een keertje afdeppen en aanbrengen was de kleur prachtig intens. Ik ben verliefd! Het koraaloranje steekt mooi af tegen mijn blauwe ogen, en ook bij mijn bleke huid past hij prima. Ook voelt de lipstick erg comfortabel aan op de lippen; hij droogt mijn lippen niet uit. Eenmaal aangebracht blijft hij goed op zijn plaats, al moet je hem na een maaltijd wel even bijwerken. Maar, als je hem niet bijwerkt laat hij alsnog een mooie waas achter.

Conclusie
Ik ben zo ongelofelijk blij met deze lipstick! De kleur is perfect voor mij, hij blijft mooi zitten, ruikt heerlijk en voelt comfortabel aan. Ik had veel verwachtingen bij een lipstick van MAC, en ik ben zeker niet teleurgesteld. Thanks so much, sis!

De MAC lipsticks uit de vaste collectie zijn te koop voor €18,00 bij de MAC counters of via de website van MAC.

4 thoughts on “MAC – Vegas Volt

  1. Pingback: MAC – Creme Cup | Miss Mo's Makeup

  2. Pingback: My Makeup Lookbook 4/15 | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

