Miss Sporty – Crush on You #063

Bijna elk merk, van budget tot high end, heeft wel een aantal zandlakjes in zijn collectie sinds de hele hype rond de textuurnagellakjes. Zo ook Miss Sporty: zij hebben, naast nog wat andere kleuren, deze leuke rode lak met gouden glans/glitters en een zandtextuur in hun collectie! Ik heb nog niet veel ervaring met het merk Miss Sporty door het gebrek aan een Etos dicht bij mij in de buurt, maar over dit product ben ik in ieder geval erg te spreken! Kijken jullie mee naar de swatches?

IMG_0118-1.JPG
Zonder flits kan je de mooie kleur met de subtiele gouden glitters al zien…

IMG_0119.JPG
… Maar met flits schitteren de glitters je tegemoet, mooi! 

IMG_0117.JPG
Ook gewoon in de zon zijn de glitters goed te zien. Ik vind de kleur echt mooi, een lekkere opvallende felle kleur, perfect voor de zomer of voor een feestje, of bijvoorbeeld kerst of sinterklaas!

Het nagellak flesje heeft een leuke, bolle vorm en een fijn, rond afgesneden kwastje. De lak lakt erg fijn en droogt ook snel op, zoals altijd bij zandlakjes. Ook de naam van de reeks, Crush On You, vind ik erg leuk bedacht!

Mijn eerste ervaring met de textuur nagellakjes van Miss Sporty is erg goed! Ik ben benieuwd naar hun andere lakjes en wil ook wel wat van hun andere makeup proberen!

De Miss Sporty Crush on You 3D Textuur nagellakjes hebben een inhoud van 7 mL en zijn voor €1.99 te koop bij de Etos en de DA.

4 thoughts on “Miss Sporty – Crush on You #063

Geef een reactie

