Catrice Metallure – Alluring Red & Alluring Pink

Catrice heeft eindelijk weer een collectie uitgebracht waar ik enthousiast over ben! De Metallure collectie bevat 3 gave oogschaduws, een mooie bronzer, 5 kleuren nagellak en een eyeliner pen. Maar ook heeft Catrice 3 lipsticks uitgebracht, waarvan ik er 2 meegenomen heb: C02 Alluring Red en C03 Alluring Pink!

IMG_0216.JPG
Ik vind de hulzen echt ongelovelijk gaaf! Ze zien er totaal niet budget uit met hun rozégouden kleur en metalen ‘barsten’. Alleen al voor het uiterlijk zou ik er eentje in mijn mandje gooien 😉

IMG_0214.JPG
De kleuren zelf zijn op het eerste gezicht vrij basic; een dieprode en fellere roze kleur. Niet erg spannend, maar toch erg mooi en altijd handig om in je verzameling te hebben.
Alluring Red is een mooie, fellere, dieprode kleur met een klein glansje. Ik ben gek op dit soort kleuren omdat ze met zoveel looks te combineren zijn.
Alluring Pink is een felle roze kleur met een zachte glans, net als Alluring Red. Een leuk kleurtje voor een zomerse dag, of voor een avondje uit.

IMG_0223.JPG
De swatches zien er prima uit! Met een laagje dekken de lipsticks op mijn hand niet meteen, maar de kleur is erg goed op te bouwen en op de lippen is dit anders. Nu kan je ook goed zien dat Alluring Red meer een glans heeft dan Alluring Pink. Ook lijkt de roze variant minder fel dan in de huls, het is eerder een afgezwakte fuchsia kleur. Ook mooi, maakt hem beter draagbaar voor overdag!

IMG_0221.JPG
Op de lipswatch en full face ziet Alluring Red er prima uit. Niet subtiel, maar ook zeker niet super heftig. Als je het net zoals ik leuk vind om wat fellere of opvallendere kleuren te dragen overdag, is dit een perfecte kleur! Hij voelt erg comfortabel aan en blijft makkelijk een paar uur zitten.

IMG_0221.JPG
Dit is mijn favoriete kleur van de twee! Het is een rustige maar iets meer opvallende kleur voor overdag, of een lieve avondkleur. Deze vind ik ook mooi voor als je nog niet zo goed durft met felle kleuren of er net een beetje aan begint. Ik ga Alluring Pink nog veel dragen, daar ben ik zeker van!

Conclusie
Ik ben er enthousiast over deze twee mooie lipsticks uit de Metallure Collectie van Catrice! Na wat tegenvallende Limited Editions brengt deze collectie weer wat hoop 😉 Wees er wel snel bij, want deze mooie collectie ligt nog maar tot half september in de schappen van Kruidvat. Voor een lipstick betaal je maar €3,99.

3 thoughts on “Catrice Metallure – Alluring Red & Alluring Pink

  1. Pingback: Catrice Viennart – Lipsticks & Blush | Miss Mo's Makeup

  2. Pingback: My Makeup Lookbook 4/15 | Miss Mo's Makeup

Geef een reactie

